miercuri, 11 martie 2015

Sfaturi ...

Hello sweet ladies :*

Cred ca sunt in impas si am nevoie de sfaturile voastre , in curand voi fi nasica, voi boteza , m-am gandit la toate cele de trebuinta pentru micuta , insa nu stiu ce tinuta sa adopt eu . Tin sa precizez ca botezul va fi restrans in familie, insa totusi sunt nasica si nu stiu cu ce sa ma imbrac . Mi-am organizat agenda si am programat cam tot insa am cam uitat de mine, de aceea dragele mele va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat , eu sunt si un picut mai plinuta si nu ma pot imbraca in orice. Astept sfaturile voastre pe blog si de ce nu si link-uri cu sugestii. La sfarsit voi avea o SURPRIZA  pt una din voi dar, toate la timpul lor.






                               


                                                                                 
                                                                                                                        Pupici Colorati :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...