luni, 20 august 2018

~ Mon secret ? Mon evidence d'amour ~

     Bonjour mes chers 😊

  Astazi va voi povesti despre noul parfum Yves Rocher " Mon Evidence ", un parfum ce isi doreste sa ne reconecteze cu noi insine. Un parfum senzual si usor, la fel de racoritor ca valul marii, avand nota de varf Mandarina, ca nota de mijloc Trandafirul Damascena iar notele de baza subtile fiind Vanilia si senzualul Patchouli.



Parerea mea sincera despre acest parfum este una buna, imi place cum miroase, este usor si subtil. Avand in vedere ca eu am astm cronic, nu prea ma impac cu parfumurile grele si foarte dulci, imi provoaca acele " crize de astm" de raman fara aer. Asa ca din partea mea acest parfum are o blia alba pentru senzualitatea si dulceata usoara ce se simte in el. 
Fetele din Constanta au celebrat foarte frumos lansarea acestui parfum in noile cataloage, de altfel v-am si anuntat ca daca sunteti din Constanta sau in trecere, sa nu ratati lansarea parfumului. Dragile noastre fete si-au instalat cortul Yves Rocher in Piata Ovidiu langa Targul de Antichitati. Cand eu am ajuns impreuna cu prietena mea Alexandra lumea deja incepuse sa se adune pentru a afla noutatile. Am fost foarte surprinsa sa vad cat de receptivi sunt si domnii, un domn chiar nu s-a lasat pana nu i-a luat un parfum sotiei. Deci usor, usor incepem sa apreciem lucrurile bune ce au un efect pozitiv asupra noastra. Asa ca va invit sa rasfoiti noul catalog Yves Rocher pentru a descoperi cele mai tentante oferte si pentru a va bucura de culoare, parfum si delicatete. 
Mai jos va las cateva poze de la eveniment, tin sa precizez ca am intrat in atmosfera lansarii si am venit imbracata in culori pastel, adaugand un plus tinutei cu o coronita.

                                                  

                                        cortul Yves Rocher foarte frumos aranjat si parfumat


alaturi de Gabriela Filimon si Alexandra Toderascu



                                         Dream Perfume, pentru ca ne duce spre o dulce visarea




Nature, pentru ca este un parfum natural ce va va incanta simturile


O parte din produsele Yves Rocher






Ca sa nu credeti ca este pura publicitate sau mai stiu eu ce reclame, pot sa va spun ca in prezent folosesc Lapte Hidratant 3in1 dupa plaja, pe care il recomand din suflet. Daca va inrositi de la soare acest lapte va calmeaza pielea si va veti simti mult mai bine. Apoi sa nu va spun ca am inceput sa strang o mica colectie de geluri de dus, de la cel cu cafea pe care il ador, pana la cel cu piper roz. Apa micelara la fel de buna este o recomand, eu am tenul sensibil si pielea din jurul ochilor imediat ma ustura. Cu aceasta apa micelara pot spune ca ma demachiez usor, nu mi se inrosesc ochii. Iar hitul verii cum imi place sa il denumesc este Uleiul Sublim cu spf 15, datorita lui am un bronz frumos si stralucitor.Si lista produselor poate continua, caci asa cum va spuneam am inceput sa strang o mica colectie cu produse Yves Rocher. Intr-un articol viitor va voi arata produsele folosite de mine din catalog.
Voi folositi produse  Yves Rocher? Daca da, care sunt acestea si ce va place la ele? 

Pana la articolul urmator va trimit pupici parfumati




7 comentarii:

  1. Buna :) Si mie imi place la nebunie acest parfum , este chiar reusit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un parfum frumos,discret,imi place si mie,nu suport nici eu parfumurile dulci,grele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador trandafirul damascena, cu siguranta si acest parfum!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult acest parfum, miroase superb! Eu folosesc gelul de dus cu aroma de cafea si fluidul pentru stralucirea parului de la Yves Rocher!

    RăspundețiȘtergere
  6. Folosesc produse Yves Rocher-creme,geluri de dus,sampon,parfumuri

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place foarte mult acest parfum, eu folosesc gelul de dus cu aroma de cafea

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...