duminică, 2 decembrie 2018

~ Noutati in Constanta ~

       Hello beauties, revin pe blog cu mici noutati la care am participat zilele trecute. Ei bine va anunt cu mare drag ca prietenii nostri Miss Baker au deschis o noua locatie. Bineinteles ca am onorat cu mare drag invitatia, si va pot spune ca din clipa in care am pasit in superba locatia, m-am simtit ca intre prieteni. Deliciile cu care ne-au rasfatat in acea seara au fost ca dintotdeauna bune, gustoase le-am savurat, ca sa nu spun devorat. Am mers insotita de fiica mea, pentru ca ea este fan dulciuri ca orice copil, cred. Locatia este splendida, mica, cocheta, intima si foarte chic. Sau mai pe scurt zis este o locatie cozy cu o atmosfera desprinsa din povesti. Pozele va vor arata cat de frumos si cat de bine s-au simtit si cei mici. In plus m-am reintalnit cu prietenele mele dragi, si bineinteles ca ne-am simtit minunat.


                                                O  mica parte din deliciile Miss Baker







                                                      Cristina si baietelul ei superb



Fetele Cochete 







Cred ca pozele vorbesc de la sine, cuvintele nu isi au rostul. Dulciurile au fost " High Level ", atmosfera ca intre prieteni, si nu le pot dori decat mult SUCCES PROSPERITATE, sa mai deschida inca 5 LOCATII cel putin. Atat de mult imi plac cei de la  Miss Baker, va recomand daca sunteti din Constanta, sau daca ajungeti in Constanta, sa le calcati pragul. Va veti bucura de prajituri bune, gustoase ce le veti savura de o super cafea, a celor de la Corretto. Ce iti poti dori mai mult decat o cafea fierbinte, aromata si o prajitura buna? 




                                       Revin curand cu noutati, kisses


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...