sâmbătă, 11 mai 2019

~ Nomasvello - o oază de răsfăț ~

      Hello beauties, știu că am lipsit un picuț, însă am avut o super săptămână plină. Ceva teste, câteva cursuri și tot așa,  plus că am alergat după cadoul Buburuzei, miercuri a împlinit 9ani. Pentru că știam că voi avea o săptămână încărcată,  luni mi-am rezervat o oră mie, doar pentru mine. Am petrecut putin timp in noul salon Nomasvello Constanța Cora, auzisem numai cuvinte de laudă și automat devenisem curioasă.  În urmă cu aproximativ 2 ani am avut o experiență neplăcută la un alt salon, încercasem epilarea definitivă la axilă, și credeți-mă a fost horror. Parcă cineva ma electrocutase, 1 săptămână și un pic nu am putut misca brațele, eram un fel de zombie.


Așa că întâi de toate, când am ajuns i-am explicat fetei care de altfel mă aștepta cu zâmbetul pe buze, că nu vreau să simt durere. Efectiv pot spune că am rămas cu sechele, de aceea domnișoara s-a purtat exemplar și mi-a raspuns la orice întrebare, a avut răbdare cu mine. Eu am ales de data aceasta zona inghinală pentru a mă epila, urmează să vină vara și m-am gândit că e bine să fii pregătită din timp. Cred că toate doamnele și domnișoarele își doresc să arate impecabil la plajă vara, așa că această tehnologie vine în ajutorul nostru. Nu îi laud degeaba, m-am documentat bine înainte și au aparatură și tehnologie de ultima modă.


                                  sursa foto Google



Așa că dacă am pășit prima oară cu emoții,  a doua oară va fi cu încredere și o stare de bine. Imediat cum pășești in salon, vei simți un parfum plăcut ce te va relaxa, culorile și curățenia îți vor accentua senzația de confort iar fetele vor avea grijă să ai parte de cele mai bune servicii.


Mi-am propus să revin, așa că săptămâna viitoare îmi voi face o nouă programare, până la vară voi avea o piele catifelată fara cicatrici, iritații sau cine știe alte probleme.
Voi ce metode de epilare folosiți dragile mele? Eu am folosit până acum aparatul de ras, ceara și metoda de epilare definitivă a celor de la Nomasvello. Sincer cea mai nedureroasă a fost cea de la Nomasvello, fără iritații,  arsuri sau acele mici bubițe. Ceara e dureroasă,  credeți-mă mai ales in zonele sensibile,  de aceea am căutat o metodă care să nu doară,  și iată  că am gasit-o.
Aștept răspunsurile voastre la acest articol in secțiunea comentarii.

Ne citim la următorul articol, până atunci vă trimit pupici colorați și parfumați.


10 comentarii:

  1. Foarte frumos o zi relaxanta ador saloanele de acest gen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai fata. Ori minti in articol ori... cine mai stie? Pai mai sus ai spus, citez:"În urmă cu aproximativ 2 ani am avut o experiență neplăcută la un alt salon, încercasem epilarea definitivă la axilă, și credeți-mă a fost horror." Iar la sfarsit ai spus ca: "Eu am folosit până acum aparatul de ras, ceara și metoda de epilare definitivă a celor de la Nomasvello. " Pai cand ai fost la prima epilare definitiva te-au epilat cu ceara sau cu aparatul de ras???? Deci la inceputul articolului ai ai mai incercat epilarea definitiva undeva, insa pana la sfarsit deja ai uitat ce ai scris la inceput:)) Buna treaba! Super Blogger! Asa se minte cand vrei sa prinzi colaborari :)) #superdeincredere

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, te iubesc, te iubesc. Ne-am certat și ne-am certat neîncetat încă din ziua în care a fost conceput primul nostru copil, fără dragoste și fără încredere de el, așa că m-a divorțat. Și în toate aceste situații, am încercat toate mijloacele posibile pentru a-l recupera. Am încercat diferite vrăjitori, dar niciunul dintre ei nu mi-a putut aduce soțul înapoi la mine. A fost doar Dr. ODION, care îmi garantează un program magic de 48 de ore urgent și mă asigură că soțul meu vrea să se întoarcă cu mine. Aș dori să-ți exprim recunoștința și recunoștința față de tine pentru respectarea promisiunilor mele și pentru salvarea căsătoriei mele. Am fost încântat să știu că ești specializat în reunirea iubitorilor. Vă mulțumesc, domnule, că m-ați ajutat în cele mai proaste perioade ale vieții mele, că am fost un vrăjitor atât de grozav și că mi-a dat dragoste. Soțul meu s-a întors și promite să nu mă mai lase niciodată. Dacă te îndoiești de capacitatea lui, ai încredere în mine. Ar trebui să îți asumi un risc. Se plătește într-un mod pe care nu-l poți imagina niciodată. Dacă ai nevoie de o vrajă puternică și urgentă de dragoste pentru a-ți reînvia fostul contact, Dr. ODION în acest moment. e-mail (drodion60@yandex.com) sau ce-Aplicați numărul său de telefon +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc Domnului, am crezut în Dr. ODION după ce am citit atât de multe mărturii despre munca sa și am decis să-l contactez. Îmi scriu propria mărturie despre care nu am crezut niciodată că ar fi posibil. Înainte de a-l cunoaște pe dr. ODION, am simțit că toate acestea sunt credințe superstițioase și că vraja nu era dovedită științific ca fiind adevărată, dar această casă de vrăjire m-a făcut să cred altfel. EL ESTE UN OM BUN. Am primit fostul meu iubit înapoi cu ajutorul acestui bărbat după 1 an de încercare, dar niciun mijloc posibil nu părea să arate. Dacă citiți vreo mărturie despre dr. ODION, este adevărat. Prietenul meu m-a părăsit mai bine de 1 an și am vrut să-l am înapoi și am încercat să-l rog să se întoarcă la mine, dar mi-a plătit urechile surde și m-a făcut prost în public. Dr. ODION mi-a fost trimis de un prieten de-al meu, care l-a ajutat și în locul meu de muncă și i-am spus că este superstițios și că este un prost să creadă în astfel de lucruri fetișoase. Dar după atâtea gânduri, am intrat online să-l caut și am decis să-l contactez la e-mailul său. El mi-a dat în curând numărul lui de telefon și am vorbit și pentru o perioadă bună. El este cel mai bun. Înainte ca vraja lui să funcționeze, aveam deja asigurarea. În 2 zile, fostul meu iubit după 1 an de batjocură de a fi un bărbat inutil, a venit la mine implorând de data asta. Nu știam ce a făcut acest om, dar este foarte bine să facă așa ceva pentru mine. Îi mulțumesc lui și prietenului meu că l-au cunoscut prea zilnic din viața mea. Cred că va ajuta pe oricine vine la el să-l contacteze (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce minunată și simplă casetă de vrajă care mi-a readus bucuria și fericirea în viața mea !!! Vă dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc dr. ODION pentru lucrul cel mare pe care l-a făcut în viața mea, El a adus fericirea din nou în viața mea, nu am crezut niciodată în roți de vrăji până când viața mea s-a destrămat atunci când iubitul meu de 4 anii au decis să-l numim renunțat aproape când vrem să ne căsătorim. Am fost atât de descompunător emoțional, în măsura în care nu am mai putut face nimic rezonabil, după 2 luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte într-un online vraja numit Dr ODION, asta a fost după ce am fost înșelat de diverse rute false. Mi-a fost prezentat dr. ODION un adevărat vrăjitor Caster. În mai puțin de 24 de ore am văzut minuni, iubitul meu a revenit la mine și viața mea a revenit exact ca un puzzle finalizat, iar după 1 lună mai târziu ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine, deoarece am crezut că o pierdusem pentru totdeauna. Vă mulțumesc, Dr. ODION pentru că m-ați ajutat, dar, mai ales, pentru onestitatea Dvs. și pentru rezultatele rapide exacte. EMAIL HIM PENTRU AJUTOR: (drodion60@yandex.com) sau prin numărul său de WhatsApp +2349060503921, aici sunt CÂTRELE Dr Drion PUȚIN CURAȚI .. GONORRHEA, HIV / SIDA, LOW SPERM COUNTRY, BOLĂ DE MENOPAUSE, PROBLEMA DE PREGANȚIE, PROBLEMĂ SCURTĂ Stroke.contactează-l astăzi și rezolvă-ți problema ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce minune să am fostul meu din spate și am nevoie să împărtășesc această mărturie grozavă .. Vreau doar să vă mulțumesc domnului ODION cască de vrăjitoare pentru că mi-a luat timp pentru a mă ajuta să arunc vraja care îl readuce pe fostul meu iubit acum iubitul meu care a pierdut brusc interesul în mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și suntem mai fericiți ca niciodată, sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și bucuroși și nu știu cât de mult sunt de apreciat față de dumneavoastră Dr. ODION vrăjitorule un Dumnezeu trimis să restabilească relația ruptă, se bucură profund de a ajuta oamenii să își atingă dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-și recupereze foștii iubiți, să înceteze relațiile abuzive, să găsească succesul, să atragă fericirea, să găsească colegi de suflet și multe altele, contactează-l astăzi. și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vrăji Love. El furnizează rezultate cât se poate de bine în distribuirea prin vrăji reale, îl contactează prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921. el te poate ajuta, de asemenea, să arunci vraja puternică de dragoste în relația sau căsătoria ta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o distribuție de mărturii pe internet de ROSE GOMEZ. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în termen de 2 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în două zile pe care le promite și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun tuturor celor de pe acest site că voi rămâne mereu mulțumită acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna. o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, contactează-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  9. BONJOUR
    le spectateur est ici pour partager mon témoignage sur la façon dont j'ai finalement rejoint le capot des Illuminati et suis devenu RICHE, CÉLÈBRE ET PUISSANT, j'ai fait de mon mieux pour devenir membre du capot mais j'ai été arnaqué plusieurs fois, avant de finalement tomber sur un témoignage sur le net alors j'ai contacté l'agent, j'avais tellement peur qu'il me demande beaucoup d'argent avant de pouvoir rejoindre le quartier mais à ma grande surprise il n'a demandé à acheter que les articles que j'ai fabriqués et aujourd'hui je suis si heureux de le dire au monde qui est riche et a pu construire de nombreuses entreprises avec tout cela, j'ai la somme de 20 millions de dollars sur mon compte personnel et je suis également connu dans le monde entier pour les affaires qui m'ont été confiées par les Illuminati et qui ont aussi la le pouvoir de faire ce que je veux ... je sais que beaucoup de gens peuvent être sur mon chemin et demander de l'aide ici est leur
    email officiel: illuminatibrotherhood5555@gmail.com
    WhatsApp +3197005032123
    www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati
    Méfiez-vous des escrocs et vous devez être âgé de plus de 18 ans.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...