miercuri, 4 septembrie 2019

Vine toamna bine-mi pare, SuperBlog în cale-mi răsare!

   Hello hello everyone, știu că am lipsit de la ultimele 2 ediții SuperBlog, însă mi-am făcut curaj și mă avânt iar în vâltoarea articolelor cu deadline.


  Am zis să iau o pauză căci am avut unele nemulțumiri legate și de mine dar și de anumite chestii. Mă înscriu cu speranța că voi putea onora toate articolele și că mă voi afla la sfârșit în clasament pe o poziție bună.
 Mă voi bucura să îi revăd pe Claudia, Albert, dar și superblogerii competitori, cu unii mă voi revedea, cu alții abia voi face cunoștință.
Una peste alta ard de nerăbdare să tastez, dar totodată am și emoții.



Pupici cu sclipici și parfumați dragilor, ne vedem la start.

3 comentarii:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...