sâmbătă, 3 septembrie 2016

                                                 Jeunesse prospetime si intinerire


       
                  Dragile mele inimi parfumate, scuzati absenta de pe blog si lipsa articolelor insa, va rog sa ma credeti totul a fost motivat.
Am profitat de vara si am facut cateva modificari in casa, de altfel va las si o poza sa vedeti ce santier am avut in casa .... daaar a trecut totul ;)
         
 

Pe la inceputul lunii august am fost invitata sa particip la deschiderea primului magazin Jeunesse
din Romania, si bineinteles ca am onorat cu prezenta. In principiu credeam ca voi da peste niste
pustoaice care vor vrea sa ne vanda marea cu sarea si de fapt ne dam seama din primele clipe ca 
sunt doar vorbe in vant. La ora 10 avea loc deschiderea dar eu am ajuns pe la 10 si un picut si surpriza am dat peste o echipa bine pregatita si cu zambetul pe buze, gata sa ne ofere informatii si 
sa ne raspunda intrebarilor noastre curioase.

In imagini am surprins cum una dintre doamnele curioase a vrut sa incerce Instantly Ageless,
este o microcrema ce face minuni, eu am vazut efectele la 3 doamne nu una si am ramas wow!!!
Reduce aspectul pungilor de sub ochi, acele linii fine ce noi femeile le vedem in oglinda si sunt deranjante, ridurile dar si porii, este minunata si cu siguranta orice domnisoara sau doamna isi va dori aceasta miraculoasa microcrema. O astfel de fiola costa in jur de 36lei, si contine 3-4 aplicari, eu cred ca este un pret convenabil la ce efecte wow are. Ca sa nu credeti ca fac reclama aiurea sau va irosesc timpul va invit sa accesati pagina si credeti-ma echipa va poate ajuta cu orice fel de informatie si va vor raspunde intrebarilor. Pana una alta va las cu cateva poze ce le-am facut in cadrul deschiderii magazinului.














Tot in cadrul deschiderii magazinului m-am intalnit cu super dragalasa Cami si ea si-a dorit sa incerce microcrema Instantly Ageless si in imagini puteti vedea efectele wow !
Mi-au placut foarte mult oamenii ce formeaza o super echipa, le urez mult succes si cati mai multi clienti. Imi cer scuze echipei ca postarea vine tarziu, insa abia acum am putut folosi laptopul, abia acum am reusit sa termin santierul.
Pupici parfumati dragile mele inimi parfumate :* :* :* 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...