duminică, 25 septembrie 2016

                                               ~ RESERVED - Attitude & Style ~


             Hello inimioarelor, in seara aceasta va voi vorbi despre noul magazin RESERVED, care s-a deschis in City Park Mall aripa noua.

                                           

Am avut parte de atmosfera super, intretinuta de binecunoscuta si excentrica Corina Official, de o multitudine de baloane spre deliciul celor mici, care si-au insotit parintii. Am gasit o gama variata de hainute, unele mi-au atras atentia, mi-au facut cu ochiul si pana la urma recunooosc am cazut in ispita si mi-am ales un sacou si 2 bluzite simpatice foc.
Au hainute superbe in tendinte si la preturi accesibile pt fiecare buzunar, asa ca dragile mele inimioare cele care sunteti din Constanta, va invit sa dati o fuguta in magazin, sau daca nu sunteti din Constanta puteti accesa site-ul web http://www.reserved.com/ro/ro/








Va pup dragilor, o seara minunata sa aveti, pupici colorati :* :* :* 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...