joi, 26 ianuarie 2017

~ Cosmeticele Raiul Femeilor ~

    Orice femeie adora produsele de ingrijire si cele de make-up, la fel ca si eu ma numar printre ele si am testat diverse produse pentru a vedea ce se potriveste tenului meu.  De curand am descoperit pe platforma "Facebook" o pagina cu astfel de produse si care organizeaza sesiuni de testari a produselor, aceasta este Donacosmetics Ro. Mi-a placut foarte mult de fata cu care am luat legatura, a fost draguta mi-a dat informatii si m-a ajutat sa imi aleg 2 rujuri pentru a le testa, mai jos va voi lasa linkurile ce va vor conduce catre nuantele alese de mine. Veti vedea ca nu sunt no name sau fake-uri sunt chiar produse bun calitative iar raportul pret calitate este unul foarte bun pentru noi ca si clienti.
    Primul ruj ales a fost unul mat intr-o nuanta superba Dreamy Berry  de la Astor, de la prima aplicare veti simti un ruj hidratant cu miros subtil placut si rezistent pe buzele dvs, vi-l recomand sincer si garantez ca veti fi incantate si multumite. Mai jos voi lasa poza cu acest ruj si veti vedea cat de frumos se vede si ce hidratate sunt buzele mele.

Cel de-al doilea ruj ales a fost tot unul mat insa de data aceasta lichid si in nuanta Pale Pink de la Seventeen. Buna alegere si acesta pentru ca la fel hidrateaza si ofera un aspect minunat buzelor mele, eu nu am buze carnoase sau mari, pot spune ca sunt subtiri mie asa mi se par. Ambele rujuri ma avantajeaza si imi ofera buze hidratate si cu volum tocmai de aceea va recomand cu mare drag siteul http://donacosmetics.ro si sunt sigura ca veti gasi ceva interesant si pe placul vostru. 

In viitorul apropiat sper sa mai am ocazia sa mai testez pentru ca sigur voi mai descoperi ceva wow, deja am pus ochii pe un ruj superb astept sa apara in stoc. Totodata tin sa multumesc paginii pentru seriozitatea si pentru amabilitatea de care au dat dovada, am fost si sunt extrem de multumita de aceea imi doresc sa pastrez colaborarea cu ei. Iar pe voi dragile mele cititoare va invit sa aruncati un ochi pe site si pe pagina de facebook va asigur ca veti fi incantate.
Pana data viitoare va trimit pupici parfumati 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...