marți, 10 ianuarie 2017

~ Sweet Thoughts Of My Delightful December ~

                                               ~ Nostalgii, recomandari si multumiri ~



    O sa va intrebati de ce nostalgica, pentru ca ador luna Decembrie, ador sa imi impodobesc casa, sa am luminite si sa se simta aroma de sarbatoare. Pentru mine aroma de sarbatoare inseamna cozonacul, portocalele, si mireasma sarmalelor, parfumul turtelor - Scutecele lui Iisus -.
    Dar cum luna lui Decembrie a trecut, clar trebuie sa privim mai departe si sa ne gandim la noul an ce ne sta inainte si ne asteapta cu noi experiente sau noi realizari. In luna Decembrie am participat la cateva concursuri si surprizaaa am si castigat. Primul premiul interesant si superb a fost castigat pe pagina celor de la Simone Studio, o echipa minunata, serioasa si bineinteles o echipa ce se respecta. Premiul castigat la ei a fost un giftbox minunat, cu produse de calitate marca Charlote Tillbury, the Dolce Vita Look, produse superbe pe care deja le-am folosit. De ce spun ca sunt de calitate, pentru ca pe 30 decembrie cand am iesit in Oraselul Copiilor cu familia, batea vantul si veneau fulgi de zapada, ma asteptam sa se intinda rimelul, eyeliner-ul, sa imi lacrimeze ochii si sa curga tot. Ei bine nu a fost asa, machiajul a rezistat in ciuda conditiilor vitrege, cel mai mult ador rujul este cremos si hidratant, imi face buzele superbe cu toate ca eu nu am buze pline. Cu prima ocazie cand ajung la Galati le voi face o vizita cu mare drag, sunt o echipa minunata si tin sa le multumesc inca odata. Cu ajutorul prietenei mele Alina, am reusit sa punem in valoare aceste produse superbe.
                                                           
                                                       

Make-up realizat de Alina, pe care v-o recomand cu mare drag, reuseste sa puna in valoare trasaturile fara a incarca tenul. Parul mi l-am aranjat eu un picut, 2-3 bucle lejere si cativa clestisori, a iesit ceva simplu, elegant si frumos. Alinuta are manute de aur, reuseste sa ma faca sa ma simt ca un fotomodel, si pe aceasta cale ii super multumesc.


In a 2 a poza unde sunt cu caciula pufoasa, acolo m-am machiat eu, am incercat ceva discret, pt ca va spuneam mai sus ce frigut era afara.
Al doilea premiu castigat si care m-a bucurat a fost o super trusa de 88 culori superbe, castigata pe pagina Truse Make-up. Culorile sunt sidefate cu irizatii, sunt frumoase imi plac foarte mult, iar Alina a reusit sa imi faca un machiaj frumos cu aceasta paleta in combinatie cu produsele Charlote Tillbury.
Tin sa ii multumesc frumos si fetei care administreaza aceasta pagina, am primit trusa intacta si bine ambalata, nici un fard crapat sau spart, nimic deteriorat, o dovada clara de profesionalism.

Bineinteles ca am mai castigat premii parfumate si frumoase, si la fel tin sa le multumesc frumos fetelor Mary Blog si Julia Hasch, am castigat pe paginile lor si sunt foarte multumita si incantata.



Luna Decembrie a fost una frumoasa, si sper ca si luna Ianuarie sa fie la fel de frumoasa si pline de surprize. Momentan ma pregatesc pt sfantul Anton, pe fetita mea o cheama Antonia, si ma gandesc ce tort bunut sa ii dau comanda si sa o surprind.
Toate aceastea le veti afla in urmatorul articol plus alte cateva recomandari si poze.
Sper ca nu v-am plictisit si sper ca v-ati relaxat alaturi de mine. Ne citim curand dragi inimioare pupici parfumati .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...