miercuri, 10 mai 2017

~ AEROMANIA 2017 ~

         ~ 11 ani de spectacol aerian, si jumatate de secol de activitate pentru aeroportul TUZLA ~



          In ultimii ani am fost fascinata de acest eveniment, insa din pacate nu am avut prilejul sa si particip, ei bine se pare ca anul acesta schimbam foaia. Anul acesta voi participa la spectacolul aerian AEROMANIA si sunt foarte entuziasmata. Ma voi pregati pentru a face poze, pentru filmari, pentru ca imi doresc sa surprind toate momentele importante si frumoase.


          Anul acesta nu doar ca vom celebra 11 ani de spectacol aerian, ci si jumatate de secol de activitate pentru aeroportul TUZLA, in 1967 inregistrandu-se prima misiune de zbor a pilotilor AVIASAN. Astfel ca tematica evenimentului va fi jubileul, si se va adresa atat veteranilor aviatiei cat si tineretului. Tineret care dupa parerea mea in ultima vreme, devin tot mai atrasi de astfel de evenimente frumoase si cu incarcatura istorica.


 
          Aeroportul Tuzla este un aeroport cu pista de iarba si este clasat pe locul 2 dupa aeroportul Otopeni in privinta decolarilor si aterizarilor in 2016. Totodata este premiat ca fiind cel mai dinamic aeroport din Romania, iar acest lucru nu poate decat sa ne bucure si sa ne dorim ca si in urmatorii ani sa exceleze.

          Aceasta a fost o micuta bucatica din ceea ce va urma, caci pe 19 august voi incerca sa imortalizez evenimentul in detaliu. Iar la final tin sa va anunt ca veti avea parte de o mica surpriza din partea AEROMANIA. In cateva zile va voi lasa detaliile, pana atunci pregatiti-va si haideti impreuna cu mine la acest superb eveniment.



Pupici Parfumati

8 comentarii:

  1. In tinerete asistam la reprezentatiile ce aveau loc pe aerodromul din Clinceni...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant articolul... mi-ar place să fiu prezență acolo și eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu aproape in fiecare an merg la meetinguri de aviatie. Le ador.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult, acest gen de spectacole. Impresionante. Mergeam cu mama, in copilarie, pe aeroport, sa vad avioanele...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant acest articol , imi plac foarte mult meetingurile de aviatie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu imi doresc sa-l duc pe cel mic la meetinguri de aviatie

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...