duminică, 28 mai 2017

~ Condimentele pentru marinare VEGETA ~

                       ~ Mici trucuri in ale bucatariei ~



           Recunosc nu sunt o bucatareasa iscusita, insa atunci cand apare ceva nou incerc, iar retetelor mele le aduc un suflu nou. Cam asa s-a intamplat si cu noile condimente pentru marinare de la Vegeta Romania, le-am primit prin intermediul celor de la BUZZStore. Ma inscrisesem in noua campanie, si chiar ma gandeam daca voi fi aleasa sau nu pentru campania Vegeta. Ei bine am reusit si acum ma numar printre fericitii ce incearca noile condimente pentru marinare. Cum sunt? Pai sunt de vis, in numai 30 minute ai carnea marinata, numai buna de pus pe gratar.

De cand le-am primit spre testare mi-am rasfatat familia, dar si prietenii dragi cat si colegii sotului. Sotul meu lucreaza in armata ca bucatar, si stiam ca ei in afara de sare si piper nu pun nimic special in mancare. Asa ca vineri m-am gandit ca ar fi frumos sa inceapa si ei weekend-ul cu o masa gustoasa, si i-am dat sotului meu esantioane alaturi de micile brosuri. Va dati seama ca au fost super incantati si abia asteptau sa ajunga acasa sa incinga gratarele si sa puna la incercare micul truc aflat de la sotul meu.


Cu noile plicuri pentru marinare de la Vegeta nu trebuie sa fi un as in ale bucatariei, caci aceste plicuri ne simplifica treaba. Ne ofera gust, aroma si savoare totul in numai 30 minute, iar cei dragi vor savura o masa delicioasa. Sunt foarte incantata ca cei de la Vegeta au scos pe piata aceste pliculete minune, caci asa le spun eu, acum dupa ce le-am testat eu si sotul meu, va putem spune ca nu vor lipsi de la nici un gratar. 



Aici va arat doar 2 farfurii delicioase, pe care familia mea le-a admirat si in acelasi timp devorat. Carnea frageda si gustoasa a fost piesa de rezistenta impreuna cu diverse garnituri savurate alaturi de un pahar rece cu bere sau cola.

Toti prietenii nostri au fost incantati de noile plicuri, si noi la fel, de aceea vi le recomandam cu mare drag. Daca vreti un gratar perfect, delicios si gustos, e simplu solutia sunt noile plicuri pentru marinare de la Vegeta.

Pana la urmatorul articol va trimit pupici parfumati.  Iar maine revin pe pagina de facebook a blogului cu un concurs ce va avea 2 premii. Stati pe aproape 



35 de comentarii:

  1. Cei de la Vegeta Romania au produse foarte bune, niciodata nu m-au dezamagit .

    RăspundețiȘtergere
  2. Friptura preparata cu aceste condimente de la Vegeta iese delicioasa. fb.Dani Dragomir

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata m-ai convins, o sa cumpar Vegeta pebtru gratar, nu stiam ca numai in 30 de minute carnea e numai buna pentru gratar, vreau sa fac o friptura gustoasa si aspectuasa, acum am aflat !

    RăspundețiȘtergere
  4. folosesc Vegeta are un gust minunat,da gust foarte bun mancarurilor FB Rafay Violeta Daniela

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac produsele celor de la Vegeta Romania , sotia mea numai produse de-ale lor foloseste la gatit .

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bune produsele celor de la Vegeta,folosesc cu drag

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador produsele Vegeta, le folosesc de multi ani.Abia astept sa le incerc si pe acestea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Super aceste condimente lichide de la vegeta,saptamana trecuta am cumparat si eu varianta Universal si sincer da ma surprins placut,este altceva ☺☺

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac produsele de la vegeta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine de știut ! Produsele vegeta sunt foare bune !

    RăspundețiȘtergere
  11. Am incercat si eu aceste condimente si am ramas placut impresionata de ele !! Sunt foarte bune !

    RăspundețiȘtergere
  12. Le-am incercat si eu si sunt super.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie nu mi se par sanatoase aceste condimente lichide....sincera sa fiu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am citit postarile de la mai multi prieteni ca preparatele cu Vegeta sunt foarte gustoase!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am incercat si eu produsele de la vegeta si sunt foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu nu folosesc ! Chiar nu ki se par ok :(

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte bune produsele lor,folosesc cu mare drag

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte bune produsele lor le folosesc cu mare drag

    RăspundețiȘtergere
  19. Bine v-am găsit. Locuiesc la granița cu Serbia , în județul CARAS SEVERIN și am testat , de-a lungul timpului produsele Vegeta ori de câte ori am vizitat tara vecina.Subscriu părerii generale ca sunt "de toată isprava" !Abia aștept sa testez noua versiune!

    RăspundețiȘtergere
  20. Le-am testat si eu de la o prietena si mi s-au parut foarte bune, aromand intr-un fel aparte carnea de gratar.

    RăspundețiȘtergere
  21. Super gustoase preparatele cu vegeta condimentate.

    RăspundețiȘtergere
  22. vegeta are condimente savuroase care ne fac munca mai frumoasa in bucatarie

    RăspundețiȘtergere
  23. Sunt foarte gustoase preparatele cu vegeta condimente

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt foarte bune și eu am testat aceste condimente de la #VegetaRomania!

    RăspundețiȘtergere
  25. Despre Vegeta am învățat multe de la bunica mea și mai mereu am în casă un produs de la ei.Nu m-au dezamăgit niciodată și mereu am dat savoare preparatelor.

    RăspundețiȘtergere
  26. Cunosc VEGETA de foarte mult timp si am incredere in acesta marca de concentrate pentru mancaruri!

    RăspundețiȘtergere
  27. Foarte bune codimentele Vegeta, eu folosesc de ceva ani.

    RăspundețiȘtergere
  28. cele mai bune condimente FB Rafay Daniela Violeta

    RăspundețiȘtergere
  29. Produsele de la Vegeta,sunt produse foarte bune si le recomand cu drag

    RăspundețiȘtergere
  30. Folosesc produsele vegeta si sunt foarte multumita

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...