miercuri, 9 august 2017

~ Soft Kisses ~

                          👄 MUAH MUAH 👄




Hello dragii mei,  am revenit pe blog cu un nou articol colorat si senzual la fel ca o zi de vara. Cu totii ne dorim sa aratam bine, insa noi femeile in general pierdem ore intregi spre disperarea barbatilor, pentru a arata impecabil. Ei bine eu va vin in ajutor cu o veste magnifica, s-au lansat noile rujuri mate MUAH de la Cupio in weekend.


O veste excelenta pt noi domnisoarele/doamnele, aceste rujuri nu numai ca sunt mate dar si rezistente si v-o spun din propria experienta. Sambata la ora 20 ne-am adunat o gasca vesela de bloggeri la piscina Hotelului Palas pentru a inaugura noile rujuri lansate pe piata. Alaturi de dragile mele prietene bloggerite dar si de Dragos un super make-up artist, beauty adviser un baiat minunat am petrecut o seara superba. Invitat special a fost si make-up artistul Corina Tudor care ne-a dezvaluit cateva mici trucuri pe parcursul serii, iar pe mine m-a ajutat cu un super sfat dar si o mica demonstratie.


 Bineinteles ca nu am putut rata ocazia de a testa noile rujuri, si cum spuneam am beneficiat si de ajutorul Corinei. Cred ca multe dintre noi femeile ne dorim buze voluptoase in culori senzuale, genul acela de soft lips, ei bine eu nu ma numar printre norocoase. De aceea am rugat-o pe Corina sa ma ajute cu un mic sfat, insa ea a facut ce stie mai bine, a construit. Da da ati citit bine, in cazul meu buza superioara este mai subtire decat cea inferioara si uneori imi doresc si eu acele buze senzuale, de fapt cine nu si le doreste? Corina a fost draguta si in 5 minutele cu ajutorul rujurilor mate MUAH mi-a conturat foarte frumos buza superioara, rezultatul il veti vedea in pozele ce urmeaza. Spre uimirea mea rujul a rezistat pana am ajuns acasa la 3 dimineata, timp in care am baut si am mancat. Nu s-a sters de pe buze nu s-a intins absolut deloc, lucru ce m-a bucurat foarte mult.


Cu alte cuvinte dragile mele inimioare cochete, daca va doriti sa iesiti din tipare si sa atrageti privirile asupra voastra intr-un mod placut nu ezitati sa le faceti celor de la CUPIO o vizita. Veti gasi o gama vasta de cosmetice si ustensile de buna calitate, ce va vor pune trasaturile frumoase in evidenta. Gata cu retusatul rujului la fiecare ora, acum ne putem bucura de soft lips cu ajutorul rujurilor MUAH.

Pe aceasta cale ii multumesc lui Dragos pt invitatie si cu siguranta voi reveni in magazin pentru cateva cumparaturi, pentru ca deja mi-am facut un wishlist.

Iar voi dragilor stati pe aproape revin cu surprize parfumate.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...