luni, 4 septembrie 2017

~ Toamna se numara articolele ... SuperArticolele ~

                      ~ SuperBlog Marea Parada a SuperArticolelor ~


       Bun gasit dragii mei, revin pe blog cu o veste buna super competitia SuperBlog revine in aceasta toamna. Bineinteles nu am rezistat tentatiei si cum am ajuns acasa din vacanta, m-am aliniat la linia de start alaturi de ceilalti colegi bloggeri. Sunt sigura ca vom avea parte de adrenalina si noi provocari, dar si de surprize frumoase.



   

Daca te-am facut curios, te poti inscrie si tu sa participi alaturi de noi in competitie. Dar nu uita vei avea parte atat de adrenalina cat si de deadline-uri, cuvinte cheie si provocari pentru a elabora articole cat interesante. Ce zici te inscrii in competitie? Eu una am facut acest pas si astept cu emotii si nerabdare prima proba. Succes tuturor 😉 
Pupici parfumati


2 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog 2017!
    Multumim pentru inscriere si atentia acordata competitiei noastre.
    Iti amintim ca maine, 26 septembrie, se lanseaza prima proba. Daca doresti sa primesti probele in inbox si sa nu ratezi niciuna, te poti abona la newsletterul nostru.
    Te asteptam cu drag si iti dorim mult succes! Sa ai o toamna creativa si bogata in premii! :)

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...