sâmbătă, 24 februarie 2018

~ Primavara incepe cu SuperBlog sau cu .... MartiBlog ~


                Hello, hello s-a dat sfoara in tara, cum ca la inceput de primavara SuperBlog revine cu o noua provocare pentru cei mai iscusiti superblogeri.



  
           Bineinteles ca am stat si am cugetat, ce sa aleg si cum sa fac, intr-un final m-am hotarat. Nu pot rata aceasta editie, si mai cu seama nu pot rata SuperGala ce va avea loc acasa la mine la Constanta. Si mai cu seama ca toti sponsorii sunt alesi pe spranceana, si premiille sigur ne vor face cu ochiul.

           Abia astept sa revad marea gasca, acum voi fi la a 4 a participare si pot spune ca m-am atasat deja de unii dintre bloggeri si imi sunt dragi cu totii. Asa ca ma aliniez si eu la start alaturi de ceilalti concurenti. Pot doar sa spun ca le urez tuturor mult succes, si sa avem parte de o competitie frumoasa si plina de adrenalina.


           Pupici parfumati





Un comentariu:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...