marți, 12 martie 2019

Faci sau Taci !

     Hello, hello s-a dat zvon in toata tara ca o sa vina caravana!!! Cum care caravana? Caravana comediei " Faci sau Taci  ", iar premiera va avea loc joi 14 martie, la Cinema City Constanta Park.


    Acum ca sa fiu sincera cu voi, cititorii mei, eu nu prea sunt adepta filmului romanesc, ultimele vazute sunt cele legate de istorie si " Amintiri din copilarie ". Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand incercam sa ma uit la un film romanesc, pana la final ma plictiseam. Ei bine de data aceasta am vazut trailerul acestei comedii, si mi-a captat atentia, de ce ? Simplu, pentru ca cei care fac parte din distributie sunt actori si oameni super misto, ca sa ma exprim cat mai aproape de adevar. Cum sa nu mergi la o astfel de distributie: Codin Maticiuc ( un tip misto super inimos si destept )  Diana Dumitrescu, Augustin Viziru, Ana Baniciu, Sandra Izbaza, Levent Sali, Monica Barladeanu, Catalin Cazacu, Cosmin Nedelcu ( Micutzu - cine nu-l stie pe Micutzu ? ), Giulia, Gica Craioveanu, Oana Mosneagu, Bogdan Malaele, Cristina Visterneanu, Maria Popovici si inegalabilul Horiaaa Breciu. 




  Acest film este o productie independenta semnat de casa de productie Next Spot sub bagheta fermecata a lui Iura Luncasu, realizat cu ajutorul Vertical Entertainment si The Story Lab, divizia de continut a agentiei internationale Dentsu Aegis Network. De altfel el va rula din 22 martie in toate cinematografele din tara.



   Povestea aduce in prim plan niscai functionari romani ( tipicul zilei de azi daca intelegeti unde bat 😉) ce primesc vizita unor oficiali din Spania si trebuie sa puna la cale o misiune speciala secreta. Dar ce te faci cand spaniola lor e " de balta "? Oare ce o sa iasa, da da, recunoasteti v-am facut curiosi, asa-i ? Ei bine protagonistii acestei comedii ne dau intalnire la o sesiune de autografe si fotorgrafii, asa ca eu una nu voi rata nici filmul, dar nici ocazia de a-i intalni.


Kisses


2 comentarii:

  1. Am fost rănit și inima frântă când a apărut o problemă foarte mare în căsnicia mea acum șapte luni, între mine și soțul meu. atât de groaznic încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat din casă și ne-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat toate mijloacele mele posibile pentru a-l recupera înapoi, după multe cerșetori, dar toate au fost fără rezultat și el a confirmat că și-a luat decizia și nu a vrut niciodată să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care i-a cerut soțului meu. Așa că i-am explicat fiecare lucru, așa că mi-a spus că singurul mod în care îl pot recupera pe soțul meu este să vizitez un jucător de vrăji pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut altă opțiune decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa doctorului Ayo pe care l-a vizitat. Așadar, în dimineața următoare, am contactat numărul pe care mi l-a dat, iar doctorul Ayo m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi, în dimineața următoare, atât de surprinzător, soțul meu care nu m-a sunat în ultimele 5 luni, mi-a dat un telefon pentru a mă informa că se întoarce. Atât de uimitor!! Așa că așa s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât era înainte, cu ajutorul doctorului Ayo. Deci, vă voi sfătui acolo dacă aveți vreo problemă, contactați Dr. Ayo, vă garantez 100% că vă va ajuta .. sunați-l sau WhatsApp: +2347055691377 sau E-mail: drayo47373@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Salvează-ți căsnicia și recuperează-ți urgent fostul iubit după despărțire / divorț ”Mă numesc Felicia, voi fi dator pentru totdeauna marelui doctor Egwali pentru că am reparat căsătoria ruptă după ce soțul meu m-a părăsit pentru o altă amantă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi l-a prezentat. La început, am fost sceptic în privința asta, pentru că am auzit multe despre vrăjitorii falși, dar mi-am pus îndoielile în spate, fiind disperat să-mi recuperez soțul și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a cerut el să fac. . Acum soțul meu s-a întors la doar 48 de ore după ce l-am contactat. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut de lumea pe care i-am spus-o. De asemenea, este specializat în vrăji la loterie, vindecarea diferitelor tipuri de boli, plante pentru sarcină, E.T.C. Conectați-vă cu Doctor Egwali prin poșta sa (Dregwalispellbinder@gmail.com) sau Whats-app la +2348122948392

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...