marți, 19 martie 2019

~ Impresii dupa premiera comediei " Faci sau Taci " ~

      Hello, hello va anuntam zilele trecute, ca voi participa la premiera comediei regizata de celebrul Iura Luncasu. Nu aveam cum sa imi refuz aceasta placere, asa ca joi seara pe 14 martie m-am prezentat la cinema in City Park Mall.



    Sincer, aveam emotii amestecate cu bucurie si nerabdare, pentru ca a intalni oameni frumosi si actori minunati si modesti este un lucru rar. Din start mi-am dorit sa il intalnesc pe Codin Maticiuc, apoi pe Augustin Viziru si Catalin Cazacu. Speram sa il vad si pe Horia Brenciu insa din pacate nu a putut ajunge, poate data viitoare voi avea noroc cine stie. Daca va intrebati de ce am ales acesti actori, pai este simplu pentru ca pe Codin il urmaresc pe instagram si facebook, de altfel am si citit cartea " Consumatorul de suflete " . Asa ca pe el nu aveam cum sa il ratez, mai ales ca lumea il vede in diverse nuante, eu il vad ca pe un baiat foarte simpatic, modest, si cu un suflet minunat. I-am luat interviul ( Doamne iti multumesc pentru aceasta sansa!!! ), si pentru ca nu imi plac chestiile formale, i-am zis ca va fi un interviu relaxat, mai degraba o discutie lejera. In urmatorul articol va voi relata mai multe, pentru ca a fost experienta placuta pentru mine, un amalgam de sentimente.




   Am avut placerea sa o vad pe Sandra Izbasa, Ana Baniciu, Giulia dar sa il si cunosc pe tanarul Sali Levent, pe care regizorul l-a laudat, si ne-a dat un sfat, sa il citez: " Luati-i interviul acum, caci pe viitor va deveni un super actor, are potential ". Asa ca ma pot considera o norocoasa, caci Levent este constantean de al meu, si un baiat intr-adevar cu potential si foarte sincer.



  Inca de cum am intrat in sala, am putut observa ca era plina lucru ce m-a bucurat, si nu erau numai tineri, erau oameni de toate varstele. Nu am plecat cu asteptari mari, pentru ca filmele romanesti nu m-au atras asa mult, insa am avut parte de o surpriza placuta. Am ras de la primele secvente si pana la ultimele, a meritat fiecare secunda, fiecare secventa din film, aplauzele au fost la scena deschisa. Iar actorii i-am vazut emotionati un pic dar si bucurosi, fericiti de reactiile noastre spectatorii.



Atat de mult mi-a placut filmul, incat mi-a parut rau ca familia mea nu a putut ajunge sa-l vada. Asa ca sambata dupa amiaza am rezervat-o doar pentru noi, si am plecat la film. Am ales Tomis Mall, pentru ca stiam ca e mai liber, dar ce sa vezi surpriza sala plina. Sotul meu a ramas foarte uimit, ne asteptam sa fie mai liber, insa acest lucru ne-a bucurat, este minunat sa acordam o sansa filmului romanesc, actorilor nostri. La fel, s-a ras pe tot parcursul comediei, spectatorii au urmarit cu mare interes actiunea. Iar daca fiica mea a savurat filmul si il cauta din priviri pe Catalin Cazacu ( este fan infocat, l-a sustinut in competitia EXATLON ), sotul meu i-a admirat pe Bogdan Malaele si pe Augustin Viziru. Inca il mai aud pe sotul meu citandu-l pe Viziru " Aurele ce mila ma-tii .... ", prin
casa si razand, sau celebra replica " Sunt tanc !!! ".





Filmul merita vazut, asa ca luati-va familia, prietenii si mergeti la cinema, nu o sa va para rau, garantez. Nu va povestesc mai multe, nu va dau din casa caci v-as strica interesul asupra comediei.


Nu pot sa spun decat FELICITARI, JOS PALARIA, si RESPECT intregii echipe !!! Actorii acestia deosebiti sunt mai presus de toate oameni minunati ce au au realizat un super proiect. Nu pot sa spun decat ca abia astept urmatorul film regizat de Iura Luncasu





In articolul urmator va voi prezenta interviul cu Codin Maticiuc si Sali Levent, veti avea ocazia sa cunoasteti putin din acesti oameni super.

 Kisses and Hugs,









3 comentarii:

  1. Din pacate nu am reusit sa vad filmul .

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua prieteni, multe persoane suferă astăzi de dureri în diferitele lor relații, pentru că este greu să renunți la dragostea adevărată, uneori ne prefacem că suntem bine, dar nu este așa. Pentru a obține o persoană dragă, încercăm, de asemenea, să ne recâștigăm bucuria și fericirea. Dr. Egwali este aici pentru a ajuta inimile frânte, deoarece este capabil să-ți restabilească fostul sau să-ți restabilească viața amoroasă cu vrăjile sale puternice de dragoste, pentru că l-am testat și l-am crezut că sunt un martor viu astăzi. Mi se solicită persoanelor cu traume conjugale sau de relație să-l contacteze cât mai curând posibil prin WhatsApp la +2348122948392 sau să îi trimită un e-mail. Trimiteți un e-mail /dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Salvează-ți căsnicia și recuperează-ți urgent fostul iubit după despărțire / divorț ”Mă numesc Felicia, voi fi dator pentru totdeauna marelui doctor Egwali pentru că am reparat căsătoria ruptă după ce soțul meu m-a părăsit pentru o altă amantă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi l-a prezentat. La început, am fost sceptic în privința asta, pentru că am auzit multe despre vrăjitorii falși, dar mi-am pus îndoielile în spate, fiind disperat să-mi recuperez soțul și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a cerut el să fac. . Acum soțul meu s-a întors la doar 48 de ore după ce l-am contactat. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut de lumea pe care i-am spus-o. De asemenea, este specializat în vrăji la loterie, vindecarea diferitelor tipuri de boli, plante pentru sarcină, E.T.C. Conectați-vă cu Doctor Egwali prin poșta sa (Dregwalispellbinder@gmail.com) sau Whats-app la +2348122948392

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...