duminică, 14 aprilie 2019

~ Unique ~

    Hey dragile mele, ce faceti, eu am avut o săptămână nu prea bună. Dacă primele 2 zile au fost super, restul le-am petrecut in pat alături de nelipsitele pastile.  Dar să sperăm că ușor, ușor îmi revin și lucrurile intra în ritm normal. Până una alta, vreau să vă povestesc cum a fost la lansarea noului meniu in cadrul Unique Restaurant. Aș putea spune că ne-am bucurat de o experiență americană în Dobrogea, totul a fost pregătit cu atenție iar decorul m-a cucerit. Până și soțului meu i-au atras atenția micile detalii puse la punct, iar pentru acest lucru cred că ar trebui sa o felicitam pe Loredana Butnaru. 




Un mare plus pentru aceasta locație este locul de joacă destinat copiilor, un colț de fericire aș putea spune. Au trambulină,  tobogan, jocuri interactive dar cel mai important este că in acest loc de joacă apar si supereroi. Da, da supereroi ce se întrec în a-i distra cât mai tare pe copii.




Meniul vă pot spune că este altceva decât ce găsim in oras, sosuri dulci-acrisoare, sosuri barbeque, toate alături de aripioare, coaste. Salate sunt si ele foarte gustoase, dar scoicile, uh scoicile sunt "le piece du resistance".  Iar ca totul să fie ca la carte, desertul este magnific, de departe "popcorn brownie" a fost preferatul Antoniei. Și știm cu toții în fața desertului, copii sunt cei mai sinceri. Eu pot spune că la urmatoarea vizită voi opta pentru o limonadă si o portie de pancakes.




Aaa și să nu uit pentru cei ce vor să îsi imortalizeze momentele plăcute petrecute în compania celor dragi, restaurantul are si un " instagram corner . Adică cu un superb decor, unde cu siguranță veți avea cele mai frumoase poze. Ce este minunat la acest panou, pai simplul fapt ca la fiecare 3 luni se schimba decorul lui.



Așa cum spuneam detaliile fac diferența, și cum eu ador cafeaua, vă pot spune că am savurat o cafea bună. Aromată, un gust bun rafinat si bineinteles că o astfel de cafea, iti poate insenina ziua.


Si dacă încă vă gândiți dacă să faceți o vizită sau nu, vă mai las cateva poze să vă convingeți.






Nu uitați vă aștept cu comentarii și păreri la acest articol cât și la următoarele articole. Un follow pe insta, un like la pagină si părerile voastre îmi sunt de mare ajutor.

                    Kisses and hugs

10 comentarii:

  1. O locație frumoasa,se văd acolo lucruri minunate cu siguranță când voi trece pe acolo voi face o vizita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem locatii frumoase in oras si ma bucura acest lucru .

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, te iubesc, te iubesc. Ne-am certat și ne-am certat neîncetat încă din ziua în care a fost conceput primul nostru copil, fără dragoste și fără încredere de el, așa că m-a divorțat. Și în toate aceste situații, am încercat toate mijloacele posibile pentru a-l recupera. Am încercat diferite vrăjitori, dar niciunul dintre ei nu mi-a putut aduce soțul înapoi la mine. A fost doar Dr. ODION, care îmi garantează un program magic de 48 de ore urgent și mă asigură că soțul meu vrea să se întoarcă cu mine. Aș dori să-ți exprim recunoștința și recunoștința față de tine pentru respectarea promisiunilor mele și pentru salvarea căsătoriei mele. Am fost încântat să știu că ești specializat în reunirea iubitorilor. Vă mulțumesc, domnule, că m-ați ajutat în cele mai proaste perioade ale vieții mele, că am fost un vrăjitor atât de grozav și că mi-a dat dragoste. Soțul meu s-a întors și promite să nu mă mai lase niciodată. Dacă te îndoiești de capacitatea lui, ai încredere în mine. Ar trebui să îți asumi un risc. Se plătește într-un mod pe care nu-l poți imagina niciodată. Dacă ai nevoie de o vrajă puternică și urgentă de dragoste pentru a-ți reînvia fostul contact, Dr. ODION în acest moment. e-mail (drodion60@yandex.com) sau ce-Aplicați numărul său de telefon +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua, sunt Viorica Dăncilă, aproape că mi-am pierdut viața când soțul meu de șase ani a mers să fie cu o altă femeie. Am plâns și sobru în fiecare zi, a fost atât de rău până am căutat ajutor pe internet. Și am văzut o mărturie a unui mare vrăjitor care ajută o doamnă pe nume Adina-Ioana Vălean și-a recuperat căsătoria și a decis să o încerce. așa că îl contactez pentru ajutor și el aruncă o cutie de ortografie pe care o folosesc pentru a-i întoarce soțul înapoi și acum sunt o femeie fericită. Pentru ceea ce a făcut pentru mine, nu mă voi baza în a împărtăși numele tău bun oamenilor de acolo, pentru munca bună pe care ai făcut-o pentru mine. Sper ca Dumnezeu să vă binecuvânteze atât cât m-ați ajutat să-mi revin dragostea, este ideal că am publicat acest lucru pe un ziar local pentru ca Dr. Amiso să câștige și să aducă mai mulți clienți, merită mai mult decât asta, iar recompensa lui este sigură. Pentru probleme de sănătate sau relații, sarcină sau cancer, HIV sau divorț, recuperarea datoriilor, orice virus sau infecții deloc, încetați să plângeți, contactați amabil dr. Amiso pe herbalisthome01@gmail.com el este singurul răspuns la toate problemele dvs. 100% Încredere .

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună ziua, sunt Adina-Ioana Vălean. După ani în care am trăit într-o Uniune, căsătoria soțului meu, el a fost abuziv și a distrus iubirea pe care o împărtășeam și mi-a părăsit-o. Am încercat tot posibilul să mă întorc la el, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de prost pentru că l-am iubit. așa că i-am explicat problema mea prietenei mele și mi-a sugerat să contactez o cutie de vrajă care a ajutat-o ​​să arunce o vraja care a rămas însărcinată și i-a adus soțul înapoi. Nu am avut de ales decât să-l încerc. Am trimis un e-mail către dr. Amiso și m-a asigurat că nu este nicio problemă și că totul va fi bine. Mi-a spus tot ce aveam nevoie, pe care l-am prezentat și, astfel, a aruncat cutia de vraja și surprinzător, după 48 de ore, soțul meu m-a sunat să ghicesc ce? pentru tot ceea ce venea ca o bucurie imensă și copleșitoare. . Am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat El a vrut să se întoarcă la mine. El a mai spus că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am dus la el, așa că am început să trăim din nou fericiți. Așadar, oricine are nevoie de ajutor pentru orice fel de probleme poate contacta acest adevărat vrăjitor și o casetă de casete ortografice foarte autentice pe herbalisthome01@gmail.com, el este singura soluție pentru a rezolva toate problemele dvs. 100% testate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o partajare a mărturiei pe Instagram de ANGELA DAVIS. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în 3 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile pe care le promite și soțul meu se întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun și tuturor celor de aici că voi rămâne mereu recunoscător acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna, am făcut o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, să-l contacteze prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  8. Salvează-ți căsnicia și recuperează-ți urgent fostul iubit după despărțire / divorț ”Mă numesc Felicia, voi fi dator pentru totdeauna marelui doctor Egwali pentru că am reparat căsătoria ruptă după ce soțul meu m-a părăsit pentru o altă amantă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi l-a prezentat. La început, am fost sceptic în privința asta, pentru că am auzit multe despre vrăjitorii falși, dar mi-am pus îndoielile în spate, fiind disperat să-mi recuperez soțul și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a cerut el să fac. . Acum soțul meu s-a întors la doar 48 de ore după ce l-am contactat. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut de lumea pe care i-am spus-o. De asemenea, este specializat în vrăji la loterie, vindecarea diferitelor tipuri de boli, plante pentru sarcină, E.T.C. Conectați-vă cu Doctor Egwali prin poșta sa (Dregwalispellbinder@gmail.com) sau Whats-app la +2348122948392

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...