duminică, 7 aprilie 2019

~ Yves Rocher, 60 ani de frumusete, ingrijire si cosmetică vegetală ~

    Cu toții cunoaștem brandul Yves Rocher, cred că nu este persoană să nu fi folosit cel puțin un produs de al lor. Si cu totii știm că sunt marca numărul  1 in cosmetică  vegetală, iar acest lucru se reflectă in produsele lor.

   Joi am avut plăcerea de a fi invitată la restaurantul Zodiac pentru a sărbători cei 60 ani de frumusețe. Bineînțeles am răspuns cu mare drag alături de prietenele mele bloggerițe și ne-am bucurat de clipele frumoase oferite.



Am avut parte de multe surprize dar și de un moment muzical ce ne-a incantat si ne-a facut să socializăm și  mai plăcut. Am descoperit produse noi, dar am revăzut și produsele ce le folosim constant.











    Despre produse aș  putea să vă scriu pagini întregi căci atât eu cât și fiica mea folosim cu mare drag de la geluri de duș la parfumuri. Totodata va invit să  urmăriți pagina Yves Rocher pentru că veti avea parte de multe surprize. Pe pagină se desfășoară și un concurs ce are ca premiu o excursie in tărâmul Yves Rocher, la Gacilly, Franța. 

   Evenimentul a avut loc datorită muncii si implicării bunei noastre prietene Gabriela. Pentru mine ea reprezintă seriozitatea, delicatețea și grija ce o oferă clientelor, ea reprezintă Yves Rocher in Constanța.
Pe această cale îi mulțumesc frumos pentru invitație, și sper să mai avem astfel de evenimente plăcute.
La final nu pot decât să urez echipei Yves Rocher " La cât mai mulți ani!!! " cât mai multe realizări si să  ne răsfețe cu cât mai multe produse de calitate.



Dragile mele ne citim la următorul articol, unde vă voi povesti despre tatuajul meu. 

Kisses and hugs 




5 comentarii:

  1. De mai bine de 2 saptamani folosesc un super produs de la Avon : Serul Anew cu vitamina C , un adevarat rasfat pentru ten , lasandu-l mai luminos si mai neted inca de la prima utilizare. Il aplic pe tenul curat , cam 5-6 picaturi iar dupa ce s-a absorbit in piele apelez la crema NutraEffects Active Seed Complex SPF 20 de la Avon ! Aspectul tenului meu este vizibil imbunatatit ceea ce ma face sa-l si recomand ! 30 de portocale intr-o singura sticluta ...merita sa-l incercati ! #buzzAVON #buzzANEW #VitaminC @avonspace Andreea Ungureanu -Constanta

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte bune produsele de la Yves Rocher .

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Soția mea m-a părăsit și a plecat în vacanță cu fostul ei iubit și în ultimele 4 luni nu am mai auzit-o și nu am văzut-o. Nu am știut niciodată că voi experimenta o astfel de ruptură de inimă de la soția mea după 12 ani de căsătorie cu 3 copii. Șeful meu de la serviciu a observat că nu mă mai puteam concentra la stația de lucru așa cum obișnuisem înainte. Mi-a oferit o discuție pentru a discuta cu el și i-am spus prin ce trec. După ce i-am explicat șefului meu, el i-a replicat lui Lord Zakuza care este o casă de vrăji. M-am conectat la Lordul Zakuza pe linia sa de WhatsApp la +1 740-573-9483, după ce am vorbit cu șeful meu și mi-a spus că situația mea se va rezolva în 24 de ore cu vraja sa puternică. I-am urmat toate instrucțiunile și am crezut și am avut credință în el. El mi-a pregătit o vraja de dragoste care s-a retras pe soția mea în decurs de 24 de ore și acum, amândoi am trăit bine mai mult decât ne obișnuiam. Nu știu dacă cineva de aici are nevoie de ajutor, dar aici este linia WhatsApp Lord Zakuza +1 740-573-9483 și adresa de e-mail: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com dacă ai nevoie de ajutor în viața ta amoroasă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salvează-ți căsnicia și recuperează-ți urgent fostul iubit după despărțire / divorț ”Mă numesc Felicia, voi fi dator pentru totdeauna marelui doctor Egwali pentru că am reparat căsătoria ruptă după ce soțul meu m-a părăsit pentru o altă amantă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi l-a prezentat. La început, am fost sceptic în privința asta, pentru că am auzit multe despre vrăjitorii falși, dar mi-am pus îndoielile în spate, fiind disperat să-mi recuperez soțul și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a cerut el să fac. . Acum soțul meu s-a întors la doar 48 de ore după ce l-am contactat. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut de lumea pe care i-am spus-o. De asemenea, este specializat în vrăji la loterie, vindecarea diferitelor tipuri de boli, plante pentru sarcină, E.T.C. Conectați-vă cu Doctor Egwali prin poșta sa (Dregwalispellbinder@gmail.com) sau Whats-app la +2348122948392

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...