joi, 6 octombrie 2016

answear

                                ~ Answear - cheia tuturor intrebarilor mele ~


           Ador toama cand razele calde ale soarelui imi mangaie usor pielea, cand pasesc pe frunzele ce fosnesc sub pasii mei, cand ma plimb pe faleza si simt stropii valurilor ce imi racoresc fruntea si vantul care se joaca cu suvitele parului meu. Sunt oarecum putin romantica, melancolica si vesnic indragostita, asadar se intelege de ce imi place toamna, sau cel putin fata de ceilalti incerc sa vad partea plina a paharului.
          In aceasta era a vitezei, a agitatiei, am observat de dimineata pe birou un trandafir rosu si un mic plic, deja ma gandeam oare ce sa fie nunta, botez sau ziua unei prietene si eu uituca nu mi-am adus aminte. Merg glont la mine in birou si desfac micul plic, si surpriza acolo ma astepta o invitatie pentru reuniunea de 10 ani de la terminarea liceului. Doamne cand au trecut anii asa de repede, cand am crescut, cand am devenit si noi la randul nostru parinti? In ziua aceea m-au napadit amintirile, am plecat mai devreme de la birou spre casa, si am cautat pozele cu mine alaturi de colegii mei, ce mai nazbatii faceam pe atunci si ce ne mai distram. Ajungand acasa si tot cu nasul printre poze si amintiri mi-am dat seama ca eu nu am nimic pregatit cum ar fi o rochie eleganta, o pereche de pantofi cu toc si un plic elegant, pentru ca tema reuniunii era Black Tie, asadar eram presata de timp si aveam nevoie de ceva frumos, elegant dar in acelasi timp sa ma simt bine, nu incorsetata. Stiam clar unde trebuie sa apelez pentru a face o impresie frumoasa si pentru a ma simti bine in acelasi timp, cheia intrebarilor si asteptarilor mele era Answear. Pe site-ul lor gasesti absolut tot ce ai nevoie pana in cele mai mici detalii. Mi-am luat o ceasca cu cafea langa mine si am inceput sa rasfoiesc site-ul, dupa indelungi dezbateri am optat pentru o rochie de seara rosie asortata cu o pereche de pantofi eleganti, si pentru o mica posetuta. Tot ce am ales era trasat in linii simple dar, cu bun gust, lucru care m-a multumit si mi-a adus zambetul pe buze. Pentru partenerul meu a fost mai dificil, el lucrand in armata este obisnuit cu uniforma de marinar, pentru ca asa este protocolul la fiecare masa festiva sau sarbatoare ei poarta cu mandrie uniforma alba de parada. Ei bine dupa indelungi discutiii am optat impreuna pentru un costum de barbati superb format dintr-un splendid sacou, pe care l-am asortat cu o pereche de pantaloni eleganti. Apoi a venit randul camasii si a accesoriilor, am optat pentru o camasa alba frumoasa, ador albul imaculat al camasilor in contrast cu culoarea costumului. La capitolul accesorii am ales cureaua pentru sotul meu, pantofii eleganti pentru costum, si pentru ca tabloul sa fie complet am ales si un superb ceas toate numai pentru sotul meu. Pentru mine am ales un minunat ceas si o pereche de cerceii finuti pentru ca mi-am dorit ceva simplu, delicat dar de efect.
        In seara reuniunii alaturi de colegii mei dar si de partenerii ce ne-au insotit, pot spune ca am stralucit, ne-am simtit bine, am dansat, am depanat amintiri si am facut multe fotografii, pentru a le avea la urmatoarea reuniune de 20 ani. Am fost admirata si complimentata, atat eu cat si sotul meu, pentru tinutele alese dar mai ales pentru eleganta lor, chiar una dintre fostele mele colege Luminita a fost foarte curioasa de unde mi-am ales hainutele si bineinteles i-am impartasit secretul meu, nu i-a venit sa creada ca Answear detine cheia intrebarilor mele. Bineinteles ca mi-a zis ca a doua zi la cafea va rasfoi site-ul pentru ca urma sa mearga la o nunta si nu stia pentru ce rochie de nunta sa opteze, sa fie neagra sa fie scurta, dileme si iar dileme dar bineinteles ca Answear va avea grija sa o scoata din incurcatura.
        Oare cand au trecut anii, inca am ramas cu aceasta  intrebare in minte, imi aduc aminte cu bucurie si nostalgie de acele vremuri, insa cartea vietii merge mai departe si in fiecare zi mai scriem o pagina. Mai jos va voi lasa pozele cu tinuta mea cat si a sotului, pozele sunt preluate de pe site-ul Answear, sper sa va placa alegerea facuta de mine.

      Aceste articol este scris pentru competitia SuperBlog 2016



1). Tinuta aleasa pentru mine
                                   





2). Tinuta aleasa pentru sotul meu






Daca aveti un eveniment sau urmeaza sa mergeti la un eveniment cu o anumita tema, nu ezitati sa accesati site-ul Answear.
Pupici o seara linistita dragile mele inimioare parfumate.


2 comentarii:

  1. Waw.... super dragute,pantofii sunt minunati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistența lui în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...