sâmbătă, 30 septembrie 2017

~ Vine ... Doamna ~

                       


                 
                Parfum de gutui, fosnet usor al frunzelor aramii uscate, stropi mici de ploaie, toate acestea intregesc tabloul toamnei. Pentru mine in copilarie nu venea toamna ci Doamna, asa imi povestea mama ca spuneam cand eram micuta. Mi-aduc aminte ca stateam la geam si priveam fascinata cum cadeau frunzele ruginii iar vantul le purta mai departe spre zari necunoscute. Credeam ca toate acele frunze uscate le poarta vantul catre Doamna mea cea frumoasa si parfumata.

              Cum va spuneam pentru mine toamna era Doamna si mereu mi-o inchipuiam neasemuit de frumoasa si de eleganta. Parul acela rosu-aramiu prins frumos si lejer intr-o parte, o rochita eleganta ce punea in evidenta trasaturile fine. Pentru mine o doamna nu inseamna sa fie machiata in exces si imbracata ca o sorcova, eu pot spune ca sunt de acord cu vorba "Less is more".


           Doamna mea purta mereu un palton de dama elegant, ce sublinia talia si se asorta perfect cu rochita, dar cel mai bine cu ghetele ce ma fascinau ca aveau toc. De mica am iubit paltoanele, mi-au ramas intiparite in minte. Iar toamna intotdeauna este un moment bun pentru a alege o astfel de piesa vestimentara.


          Ghetele asa cum va spuneam ma fascinau, dar nu orice fel de ghete, doar cele cu toc. Asa ca daca in copilarie doar le visam si imi imaginam ca toamna este o zana fermecata frumos imbracata, acum le si cumpar. Iar pe answear.ro gasim o multitudine de oportunitati pentru a ne intregi tinutele vestimentare.
       In viziunea mea de copil cam asa arata Doamna mea toamna, eleganta, zvelta, frumoasa si imbracata cu gust. Iar in viziunea mea de acum arata tot la fel de bine si de frumoasa, si bineinteles mereu in pas cu moda caci toate raspunsurile duc catre answear.

       Daca vreti sa va schimbati garderoba, sau sa va alcatuiti diverse tinute raspunsul este simplu click pe answear.ro. Acolo va asteapta peste 300 de branduri de top, deci clar nu aveti cum sa dati gres. Pentru mine answear.ro este ca un dressing online, mereu gasesc ceva care sa imi incante privirea si sa ma duca cu gandul la o tinuta.



         Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017 pupici parfumati




2 comentarii:

  1. Mi-ai starnit nostalgii. Foarte dragute paltoanele...si au preturi accesibile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca pot starni emotii, sentimente cititorilor mei. Da intr-adevar au anumite hainute accesibile si frumoase.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...