marți, 3 octombrie 2017

~ Schimbarea vine din interior ! ~


          Nu o sa incep cu o campanie publicitara, care sa sara in evidenta si sa va laude un produs, si sa va spuna ca face minuni. Nu, nu exista asa ceva, insa daca vrei sa schimbi ceva la tine, la stilul tau personal de viata, atunci te poti ajuta de diverse metode. Una dintre metode poate fi chiar cel mai nou storcător prin presare la rece, Hurom, iar in randurile de mai jos va voi argumenta si de ce.



         Va pot spune sincer ca pana la 23-24 ani am avut stil de viata haotic, mese neregulate, multa cafea si sucuri acidulate, si bineinteles si tigari. Intre timp a venit pe lume fetita mea Antonia, si treptat mi-am dat seama ca eu voi fi modelul ei in viata. Am realizat ca ea va fi miniatura mea, pentru ca in inocenta ei, eu sunt modelul ce vrea sa il urmeze in viata. Asadar am incercat sa renunt la multe chestii nocive din viata mea, insa greeeu caci pe unele nu le mai consider nocive ci efectiv droguri. Foarte greu m-am dezobisnuit de dulciuri si sucuri acidulate, dar cu ajutorul internetului am descoperit storcatorul prin presare la rece, Hurom. La inceput a fost foarte dificil mai ales ca ma si ingrasasem, cu rusine va spun ca ajunsesem lan 93 kg, ceea ce ma determina sa stau mai mult in casa. Ei bine usor, usor cu vointa am inlocuit imensa cana cu cafea cu o simpla cescuta, iar pe parcurs am adaugat un mic dejun sanatos ce consta intr-un smoothie hranitor si plin de energie. O sa va ganditi ca am cheltuit multi banuti, insa nu, din fericire pentru bugetul meu. Am inceput sa caut pe internet diverse diete, dar am dat peste o promotie Hurom ce mi-a atras atentia. Atunci am zis ca decat sa tin o dieta ce nu imi place, mai bine investesc in ceva de viitor ce ma va ajuta sa traiesc sanatos, 100% natural. 

        Astfel am ales modelul Hurom HZ Alpha, un storcator nou ce ofera cu pana la 6 ori mai multe vitamine, minerale si enzime. Am inceput intai cu sucuri naturale, apoi am prins curaj si am inceput sa prepar diverse smoothie-uri si chiar mancarea Antoniei. Azi Antonia are 7 ani si jumatate, iar eu 30 ani, pot spune ca sunt modelul ei, ca incearca sa ma copieze 1:1. De aceea sunt mandra de alegerea mea, si o recomand cu caldura pentru cei ce vor sa schimbe ceva in stilul lor de viata, fie el prea sedentar sau prea haotic.



      Asadar o campanie publicitara o poti face oricand, dar cati dintre noi o vom viziona sau vom simti acel impuls de a schimba ceva? Schimbarea vine doar din interior, tot ce conteaza este ce alegi ca sprijin mai departe. Fiecare dintre noi poate fi un exemplu pentru cei din jur, asa ca daca sta in puterea noastra sa schimbam ceva in bine, atunci alegeti ceva inovator de viitor.

    Nu va pot promite marea cu sarea, dar va pot spune ca acest storcator este ceva de viitor si inovativ, iar cei mici il vor adora cu siguranta. Care copil nu adora dulcele, iar acest storcator poate prepara serbete, inghetate si lista poate continua. Acesta nu este doar un storcator, este mai mult decat atat, este un stil de viata sanatos!

        Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.

   Pupici parfumati dragilor pana la urmatorul articol.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...