miercuri, 24 ianuarie 2018

~ Coffee and cupcakes? Yes, please! ~

        Sambata am inceput ziua destul de bine, dar nu in cea mai buna forma. Am plecat la examene cu ochii mai mult inchisi, aveam nevoie de o cafea buna si aromata precum o prepar eu pe cea de acasa. Dar in oras cel mai des gasesti acele tonomate de la care iei cu un 1 - 2lei cafeaua si e mai mult apa chioara, ca sa-mi exprim cel mai corect gandurile.

        Iar cum programul meu incepe la 6 dimineata, si am o ora libera doar dimineata dupa ora 8, imi place sa savurez o cafea aromata si fierbinte alaturi de un croissant sau o gustare buna. Cu cateva saptamani in urma Diana Slav sau Didi cum imi place sa ii mai spun, ne-a promis o vizita la un coffee shop bun. Cand spun coffee shop ma gandesc la acele cafenele unde totul este parfumat de aroma cafelei, si poti sta la o masuta si sa iti savurezi linistit licoarea parfumata. Intalnirea avea loc la ora 10, dar cum eu aveam examene nu stiam daca ajung la timp. Cand am iesit din sala de examen va jur ca imi doream o ceasca de cafea buna si aromata, o visam. Am pus mana pe telefon si am sunat-o pe Diana sa o intreb daca au inceput intalnirea. Surpriza, ei abia se adunau, asa ca am sarit intr-un taxi si am fugit direct la locul intalnirii. Cand am ajuns acolo toti se adunasera, erau Maria Agurita, care parca a intinerit si a inflorit, Maria de la Urban Style, o prezenta calda si placuta ca intotdeauna, Cami cea cu zambetul pe buze mereu, o prezenta absolut fabuloasa, Cristina o prezenta plina de energie, Fabiola impreuna cu fetita ei, la fel o placere sa o revezi pe aceasta frumoasa mama si bloggerita. Si bineinteles sa nu uit de Diana cea care a facut posibil sa ne intalnim, si pe aceasta cale ii multumim. O placere a fost sa il revad si pe colegul meu Radu un superblogger de la care poti invata multe.  Au mai fost 2 baieti cred ca si ei bloggeri de altfel, dar din pacate nu ii stiu dupa nume, promit ca ma documentez si o sa ii mentionez.



         Si pentru ca am vrut sa savuram o cafea, ne-am intalnit cu totii la Corretto, o cafenea micuta, intima si frumos decorata. Am fost intampinata de la usa cu zambete calde, iar acest lucru m-a facut sa ma simt foarte bine, am avut o stare de confort si o senzatie de parca ii stiam de o viata pe oamenii aceia. Exact asta caut cand merg intr-o cafeanea acea atmosfera calda, destinsa iar angajatii sa te intampine cu zambetul pe buze. Imaginati-va fiecare cafeanea din oras daca ar fi asa, sunt sigura ca am zambi cu totii mai des.



Ce mi-a placut enorm de mult la aceasta cafenea, e ca au propriul prajitor de cafea, cred ca miroase demential in momentul in care aparatul este pus in functiune. Acesta este un mare plus pentru ei, totul se prepara in fata clientului, astfel ca puteti observa intreg procedeul prin care trece cafeaua. 



 Stefan ne-a pregatit un chemex, o doamne minunat este putin spus, aromat si gustos, odata ce ai gustat cu siguranta vei reveni. Pe profilul meu de facebook am postat o mica parte din filmulet, voi incerca sa il editez cumva si sa il postez integral. Acolo veti vedea cum Stefan impreuna cu Eugen pregatesc cea mai buna si aromata cafea, si credeti-ma eu ador cafeaua, o iubesc. De fapt ador sa ma trezeasca mirosul de cafea, iar atunci cand gust sa simt acea aroma unica, si sa fie si putin cremoasa este exact ceea ce trebuie dimineata.
 Asa cum va spuneam Stefan ne-a pregatit un chemex senzational, iar daca eu care beau cafeaua cu zahar si lapte, de aceasta data am incercat simplu fara nimic. Am putut simti aroma intensa, unica si parfumul cafelei, o senzatie de vis pentru cei ce pretuiesc cafeaua si o iubesc. Ce fac Stefan si Eugen se numeste arta, pentru ca in zilele noastre rar mai bei o cafea aromata si buna. Mai toata lumea se axeaza pe aparate care mai de care mai scumpe, insa uita ca omul isi doreste cu totul altceva.




Bineinteles ca nu am putut pleca de acolo fara sa nu imi iau cafea proaspat macinata, si cum v-am spus acesti baieti sunt experti m-am lasat pe mana lor. Tot ce am facut a fost sa le spun ca imi doresc o cafea buna si cremoasa pe care sa o pot pregati acasa la cafetiera mea. Bineinteles ca Eugen a stiut ce sa imi recomande, sa va spun sincer sotul meu a ramas incantat. A zis ca de mult nu mai bause o cafea asa buna, deci baieti va super multumesc pentru ajutor si cu siguranta voi reveni cu drag. 





         De la coffee shop Corretto ne-am mutat la Cupcake Factory Constanta, unde ne-am indulcit cu minunatele cupcakes si formidabilii cookies. Am aflat de la Nicu ca pentru aceste minunate cupcakes se lucreaza cu ingrediente cat mai naturale, si nu se fac foarte multe sortimente. Insa ei ne pot oferi cupcakes, american pie, cookies, diverse torturi, aaa si sa nu uit de celebra Pavlova. Aspectul este desavarsit iar gustul este unic, simti aromele ce te invaluie si daca inchizi ochii te lasi purtat de val.



   Chipsurile de ciocolata sunt belgiene asa ca va dati seama ce gust intens au produsele. Daca gusti odata, cu siguranta ca vei reveni si a doua si a treia oara.







Mi-a placut acel roz pastel de pe pereti, mi-a placut decorul, la fel ca la coffee shop, intim, atmosfera calda si zambete. Exact ce trebuie pentru a reveni mereu cu drag. Ambele locatii se gasesc pe strada Tepes Voda 14 A, in Constanta, asa ca daca vreti sa savurati o cafea aromata alaturi de un cupcake gustos, puteti merge cu incredere. Veti fi primiti cu zambetul pe buze si veti avea parte de cea mai faina atmosfera.



Pupici parfumati pana la urmatorul articol. 




3 comentarii:

  1. Unde imi beau eu uneori cafeaua(e foarte buna si aromata) nu vinde si cafea macinata. Am insistat de multe ori, dar am fost refuzata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma bucur ca i-am descoperit :)
      Cafeaua este aromata, intensa si cremoasa, este exact cum mi-am dorit.

      Ștergere
  2. Și eu mă bucur că te-am revăzut. Pe unul din cei doi băieți îl cheamă Ionuț Staicu, pentru cel de al doilea va trebui să-l întrebi pe el. Nu am memoria numelor și pace! :(

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...