joi, 11 ianuarie 2018

~ SuperBlog - Intre asteptari si raspunsuri ~

    Cu totii stiti ca in urma cu putin timp am participat in competitia SuperBlog, ei bine am ajuns la final. Si cand spun la final, ma refer la faptul ca va voi relata parerea mea sincera si ce mi-as dori sa se schimbe pe viitor.



    Imi plac provocarile, insa urasc deadline-urile, ma simt stransa cu usa, ceea ce imi displace total dar asta este, vorba unui prieten moldovean:"Apoi ai vrut sa joci, amu' joaca pana la capat!" Asa ca pana la urma cu bune, cu rele am dus la capat competitia. Doar ca de aceasta data nu mi s-a mai parut asa distractiv, am vazut oameni suparati, nervosi. Si fara sa vreau in aceasta competitie, am ajuns sa ma enervez, sa am frustrari ca imi pierd timpul scriind si articolele nu imi sunt apreciate.

    Nu imi place sa citesc articolele colegilor, nu inainte de a-l scrie pe al meu, mi-aduc aminte ca am facut aceasta greseala la prima inscriere. Eram atat de panicata si eram sigura ca voi da gres, iar sfatul a venit din partea Aguritei: " Nu citi articolele colegilor, pana nu l-ai scris pe al tau!". Asa ca am urmat acest sfat, si am continuat sa particip indiferent de notele primite. Colegii participanti sunt oameni minunati, la fel cu bune si rele, cu unii am vorbit mai mult, cu unii abia am schimbat o vorba. Dezamagirea mea in mare parte vine din partea juriilor, nu voi nominaliza caci nu are rost sa rascolim discutii. Mare parte dintre jurizari mi s-au parut superficiale, facute pe graba, lucru ce m-a intristat.


   Daca ar fi dupa mine as face cateva schimbari si anume in loc de 3 contestatii as pune 5. De ce 5? Simplu, pentru ca 3 contestatii mi se par putine, si pentru ca eu sunt o chitra de om ce ma incapatanez sa nu le folosesc. O sa radeti, nu am facut decat o data contestatie si aceea a fost la proba cu mancarea chinezeasca, mi-a lasat un gust amar. Raspunsul a fost sec si cu toate ca au vrut sa explice ei greseala mea, nu numai ca nu au reusit dar nici nu m-au convins. In fine asa cum spuneam as introduce 5 contestatii ca blogerul sa stie cum sa isi gestioneze problemele. Iar pentru juriu as introduce o regula, ca la finalul fiecarui articol sa lase in comentariu parerea lui, nu acele clasice: " Frumos articol. Multumim!". Pentru ca asa ne dam si noi seama ca articolele noastre sunt apreciate si citite, nu corectate la gramada.

    O sa spuneti ca va dura mult sa citeasca fiecare articol in parte si sa comenteze, nu imi pasa!!! Eu aloc timp din timpul meu pentru respectivul articol. Asa cum eu m-am oferit sa ma inscriu in aceasta competitie si ofer respect, asa si eu am aceleasi pretentii.

    In rest nu as schimba poate nimic, imi place competitia aceasta asa cum imi place de Claudia. Imi este tare draga si simpatica, iar eu rareori indragesc persoane. Sub zambetul ce il port, se afla o persoana reticenta la persoanele noi ce apar in viata mea. Caci din cauza persoanelor ce au aparut in trecut in viata mea, am avut de suferit, asa ca in ultimii ani am restrans cercul.

    Si in aceasta competitie am cateva persoane ce le-am indragit. nu le voi enumera, nu are rost se stiu ele. Asa ca ma voi reinscrie in competitia din primavara cu speranta ca vor fi cateva schimbari in bine, si cu dorinta de a scrie articole cat mai bune.



    Ne recitim in primavara cand dam startul unei noi competitii SuperBlog.

Pupici parfumati tuturor






4 comentarii:

  1. De chestia aia, cu lăsatul comentariilor de către jurii am amintit și eu! Succes la jurizare! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lipseste doar partea legata la cum ai organiza tu un concurs de blogging creativ. Succes mult in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult succes. Ne duelam in primavara!

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...