miercuri, 3 ianuarie 2018

~ 2018 - Ganduri, planuri si dorinte pentru inceput de an ~


         La Multi Ani dragile mele inimioare, sper ca ati pasit cu dreptul in noul an, si va doresc un an imbelsugat, prosper si fericit!

         Ca la fiecare inceput de an imi fac un mic bilant, si imi propun noi teluri de atins in acest an. Sunt multumita de anul ce a trecut, a fost anul schimbarilor si al despartirilor de anumite persoane, lucruri ce ma incarcau cu energie negativa. In ultimele 3 luni am constatat ca sunt mai linistita, si mai multumita de mine.

          Au fost destule persoane in jurul meu, ce m-au subestimat, in privinta bloggului mai ales, dar in cele din urma si-au inghitit cuvintele. Mi-am facut prieteni noi, am cunoscut persoane cu suflet frumos, ceea ce m-a incarcat pozitiv, iar acest lucru a contribuit la starea mea de bine. Am plecat la  munte in formula de 3 ( eu, sotul meu si fetita mea ), pentru prima oara, si a fost minunat. Am avut parte de experiente frumoase, si bineinteles mi-am revazut familia SuperBlog.

       Deci 2017 a fost un an bun, iar 2018 se anunta la fel de bun si vine tot cu schimbari pe plan personal, lucru care ma bucura enorm. Dar ca sa nu lungesc vorba prea mult si sa ma pot bucura de cana mea de ceai calda, va voi spune ca in acest an imi doresc sa fiu mai aproape de cititorii mei. Imi doresc sa va impartasesc din experientele mele, dar si din micile mele secrete. Asa ca in urmatorul articol va voi povesti cum a fost la munte, ce am luat cu mine in bagaj si ce am vizitat.

   

Si ca sa incepem anul bine, voi face un prim concurs pe blog. Pentru ca ador sa beau ceai in serile friguroase, va voi oferi si voua o cutie de ceai impreuna cu o canuta draguta si un premiu surpriza. Comentariile cu participarea voastra le veti lasa aici pe blogg, pentru ca numai cei ce comenteaza aici vor intra in tragerea la sorti. 
Tot ce aveti de facut este sa dati like si share paginii blogului, sa dati share acestui articol, si sa imi lasati mai jos intr-un comentariu ce dorinte, planuri si ganduri aveti pentru 2018. 

Concursul dureaza incepand din seara aceasta 03.01.2018 pana pe 15.01.2018. Pe data de 16.01.2018 voi afisa castigatorul acestui concurs. Acest concurs este strict sponsorizat de mine asa ca va rog sa respectati pasii de mai sus.

Sper sa ma cititi si de acum incolo si sa imi fiti alaturi pe blog, anul acesta vreau sa va surprind cu cat mai multe surprize frumoase. 


Pupici parfumati pana data viitoare


7 comentarii:

  1. Imi doresc doar sanatate,atat mie cat si intregii famili,un an mai linistit caci anul trecut a fost u an cam agitat. An nou fericit! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Anul recut am avut probleme da natate si sper ca anul acesta sa fie un an bun in ceea ce priveste sanatatea mea si in plus pentru ca anul trecut nu am facut TransAlpina am in plan ca anul acesta sa merg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari draga mea, esti castigatoarea acestui concurs. Dar si a unei surprize din partea mea. Astept in 24 ore datele personale, intr-un mesaj privat pe pagina de facebook a blogului :)

      Ștergere
  3. Imi doresc sa calatoresc mai mult si sa fac mai mult sport.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi doresc sa obtin o nota mare la examenul de licenta😊💗

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi doresc sa stau cat mai mult cu familia mea

    RăspundețiȘtergere
  6. FB:Janeta Ivan
    Imi doresc sa calatoresc mai mult si sa fac mai mult sport,mi-am propus sa mai slabesc si sa am mai multa grija de sanatatea mea.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...