duminică, 29 decembrie 2019

Secret Santa

   Pe la începutul lunii decembrie stând de vorbă la telefon cu prietenul meu Dragoș,  ne-am pus de acord să organizăm Secret Santa.  Totul a fost făcut la foc automat,  căci timpul ne presa aveam la dispoziție doar două săptămâni și câteva zile.








   Dar pentru că îmi plac provocările, am zis că putem organiza acest eveniment,  ce a ieșit veți vedea în continuare, vă las să vă spuneți părerea sinceră în comentarii.  Am început să dau mailuri peste mailuri, pentru a căuta sponsori, nu vă imaginați că a fost o muncă ușoară,  nope. M-am izbit de refuzuri  ba în unele cazuri de o tăcere totală, dar ce nu te omoară te face mai puternic.  Mi-am învățat lecția,  următorul eveniment va fi organizat din timp și structurat bine pe agenda.  Dar cum după ploaie răsare soarele,  ei bine așa mi-au răspuns cei de la Pellamar Cosmetics, dar și cei de la Venda Jewelry. Iar Dragoș s-a ocupat de locație și de făcut listele












Credeți-mă că m-am bucurat foarte mult, produse de la Pellamar mai folosisem, și încă folosesc. Cât despre cei de la Venda Jewelry, le sunt clientă de peste un an și jumătate, am multe charmuri comandate de la ei și pot spune că le ador. Se păstrează bine bijuteriile,  sunt absolut superbe, iar raportul calitate-preț este mai mult decât avantajos.  Pe această cale țin să le mulțumesc din suflet sponsorilor,  au fost prompți și foarte deschiși pentru o astfel de colaborare.

 Tematica am încercat să o plasez în copilăria de altădată, copilăria ce ne păstra sufletul pur și gingaș, iar fetele s-au bucurat de atmosfera plăcută creată de cei de la Mistic Caffe. Brăduțul ne aștepta frumos împodobit,  colindele răsunau,  iar ceaiul fierbinte aburind și ciocolata caldă aromată întregeau tabloul de iarnă. Acea senzație de confort ce te face să te cuibărești în canapea și să-ți savurezi ceașca cu ceai și să te lași purtată de vise. Acest lucru mi-am dorit și pot spune că a ieșit minunat, s-a lăsat cu multe poze și cu promisiunea să ne organizăm din timp pentru 8 Martie.





Mai jos vă voi lăsa câteva poze , iar restul le voi posta în  storyuri pe instagram,  cât despre ce am primit din partea sponsorilor,  voi face postări diferite chiar și un  video.










Sper că Moș Crăciun v-a adus cadourile dorite și că ați petrecut frumos alături de familie și cei dragi.  Urmează un articol pentru sfârșit/început de an, și bineînțeles o surpriză pentru voi. 

Pupici parfumați 



3 comentarii:

  1. Mulțumesc Domnului, am crezut în Dr. ODION după ce am citit atât de multe mărturii despre munca sa și am decis să-l contactez. Îmi scriu propria mărturie despre care nu am crezut niciodată că ar fi posibil. Înainte de a-l cunoaște pe dr. ODION, am simțit că toate acestea sunt credințe superstițioase și că vraja nu era dovedită științific ca fiind adevărată, dar această casă de vrăjire m-a făcut să cred altfel. EL ESTE UN OM BUN. Am primit fostul meu iubit înapoi cu ajutorul acestui bărbat după 1 an de încercare, dar niciun mijloc posibil nu părea să arate. Dacă citiți vreo mărturie despre dr. ODION, este adevărat. Prietenul meu m-a părăsit mai bine de 1 an și am vrut să-l am înapoi și am încercat să-l rog să se întoarcă la mine, dar mi-a plătit urechile surde și m-a făcut prost în public. Dr. ODION mi-a fost trimis de un prieten de-al meu, care l-a ajutat și în locul meu de muncă și i-am spus că este superstițios și că este un prost să creadă în astfel de lucruri fetișoase. Dar după atâtea gânduri, am intrat online să-l caut și am decis să-l contactez la e-mailul său. El mi-a dat în curând numărul lui de telefon și am vorbit și pentru o perioadă bună. El este cel mai bun. Înainte ca vraja lui să funcționeze, aveam deja asigurarea. În 2 zile, fostul meu iubit după 1 an de batjocură de a fi un bărbat inutil, a venit la mine implorând de data asta. Nu știam ce a făcut acest om, dar este foarte bine să facă așa ceva pentru mine. Îi mulțumesc lui și prietenului meu că l-au cunoscut prea zilnic din viața mea. Cred că va ajuta pe oricine vine la el să-l contacteze (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! Îmi plac astfel de evenimente și chiar dacă este de muncă, sentimentul la final este minunat.Secret Santa este preferatul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o distribuție de mărturii pe internet de ROSE GOMEZ. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în termen de 2 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în două zile pe care le promite și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun tuturor celor de pe acest site că voi rămâne mereu mulțumită acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna. o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, contactează-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...