sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Păreri, sfaturi fashion și o prietenie!

    Vineri după-amiază iar eu încă sunt la birou și lucrez, poate că ar trebui să mai iau o pauză, însă îmi doresc să termin proiectul la timp. Poate după acest proiect mă voi răsfața cu o vacanță în Thailanda, dar cine știe.  Cu ochii în laptop nici nu aud când intră managerul în birou, încerc să-i explic că voi fi gata la timp însă nici nu apuc.
_  Știu că o să te uiți urât la mine, însă în seara asta aterizează avionul cu noua colegă.  Așa că am o mare rugăminte,  de fapt ești singura care cred că s-ar descurca. Colega ce va începe de luni munca, vine aaa ... tocmai din Africa. Să spunem că nu este tocmai familiarizată cu clima noastră.
_ Wow , păi ce pot spune ești norocos că nu am planuri pentru weekend. Ok mă voi ocupa de ea, luni la muncă va fi totul perfect.
_  Aaa și am uitat să îți spun, înainte să pleci mergi la contabilitate, vei primi 2000 lei pentru a o ajuta cu ținutele pentru muncă.
_ Consideră ca și rezolvată această sarcină.
_ Îți mulțumesc Katy ești o minunată!
_ Știu,  știu și eu mă iubesc!
 Într-adevăr nu-mi fac griji, căci am experiență,  viitoarea mea cumnată este filipineză, așa că la prima vizită în Romania , eu i-am fost ghid și sfătuitor.
 Așa că sâmbătă m-am înarmat cu răbdare, m-am întâlnit cu noua colegă Junya. Primul lucru făcut a fost să bem o cafea fierbinte și aromată pentru a îndulci frigul de afară.  Am cutreierat magazinele, am luat ceva mărunțișuri,  însă nimic care să compună ținutele pentru o întreagă săptămână.  Așa că i-am propus să mergem la mine, comandăm o pizza și încercăm să alcătuim ținutele. Zis și făcut și ne-am apucat de răsfoit siteuri, cu sfatul de a căuta piese statement basic, pentru a le putea combina frumos.
  Noroc că am găsit reduceri pe Answear și am găsit câteva piese interesante, întocmai bune pentru birou.



Am optat pentru o pereche de cizme, apoi pentru o geantă casual și bineînțeles pentru un palton clasic, toate la un super preț.



                                             sursa foto siteul Answear



sursa foto siteul Answear 



sursa foto siteul Answear 


Având piesele importante cumpărate,  eu și Junya ne-am permis să ne delectăm cu o felie de pizza și răcoritoare.  Am povestit despre familiile noastre,  tradiții și obiceiuri,  civilizații, cum de s-a hotărât să vină în România.  Unii dintre noi se nasc norocoși, alții își fac norocul, încearcă să-și depășească condiția.  Românii pleacă din țară pentru un trai mai bun,  iar unii dintre străini vin să-și facă un viitor aici. Trecând peste acest aspect, Junya este o persoană minunată,  dedicată muncii sale. Fiind un om conștincios am rezolvat și cu ținutele pentru întreaga săptămână,  bineînțeles toate luate de pe Answear, am profitat de reduceri și ne-am încadrat în buget. Ba pe lângă comanda ei, nu am putut să mă abțin,  și-am comandat ceva și pentru mine.


                                          sursa foto siteul Answear


  Luni la muncă,  Junya a atras toate privirile,  nu numai că era extrem de frumoasă dar și inteligentă. Managerul a fost extrem de mulțumit și bucuros, și ghiciți la ce s-a gândit. Nu, nu cred că ghiciți ...
_ Katy ești fenomenală, îți mulțumesc din suflet! Directorul ne-a felicitat pentru treaba bună, și aș vrea să-ți dau vești bune.  Ai concediu două săptămâni,  bilete plătite pentru Thailanda, două persoane și cel mai important, la întoarcere te așteaptă noul birou. 

_ Wow , nu pot să cred, adică serios? Totul pentru mine? Wow, multumesc chiar îmi doream o vacanță.

Eu și Junya am rămas prietene, la întoarcere am aflat că a trecut testul și va rămâne în companie. S-a împrietenit cu siteul Answear,  își comandă periodic haine, încă îmi cere păreri dar se descurcă ușor,  ușor.  Și uite așa am legat o prietenie frumoasă, bazată pe păreri și sfaturi fashion.

Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019.

7 comentarii:

  1. Un articol foarte util, mai ales ca vine din partea unei persoane cu experienta

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumim pentru recomandări
    Mult mi-a plăcut acest articol

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o distribuție de mărturii pe internet de ROSE GOMEZ. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în termen de 2 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în două zile pe care le promite și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun tuturor celor de pe acest site că voi rămâne mereu mulțumită acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna. o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, contactează-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua tuturor, sunt aici pentru a mulțumi dr. ODION pentru că m-a făcut din nou fericită, logodnicii mei m-au părăsit când erau pe cale să se căsătorească după 2 luni. Și am fost atât de frustrat să am o zi proastă. până când am fost online și arăt o recenzie a cuiva care postează o mărturie a unui doctor numit ODION, pe care l-am contactat de fapt și mi-a asigurat că nu ar trebui să-mi fac griji că prietena mea se va întoarce după ce va termina cu munca sa în 48 de ore . din păcate, întâlnesc o celulă pe telefonul meu și era prietena mea și mi-a spus că îi pare rău că ar trebui să-l iert că se întoarce pentru ca noi să fim împreună. Mulțumim lui DR ODION pentru munca sa amabilă. Dacă vă aflați în aceeași problemă, îl puteți contacta prin WhatsApp +2349060503921 sau prin e-mail (drodion60@yandex.com)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce minunat și simplu, care a adus bucurie și fericire în viața mea după ce am văzut o postare despre cum a ajutat o doamnă numită Rebecca, am decis să-l contactez pentru ajutor atunci când i-am spus că Dumnezeu l-a trimis pe om DR.WEALTHY pe felul în care amantul meu m-a părăsit timp de 8 luni fără să mă sune sau să mă trimită prin mesaje text, când am împărtășit trista mea experiență cu DR. WEALTHY, a spus că totul va fi în regulă în 5 zile, aș fi, sunt sigur că ceea ce spune acest bărbat este real, așa că am decis să încerc și ceea ce m-a surprins cel mai mult la început, mă gândeam, de asemenea, că nu este real Am învățat că era ca alții care vor veni și vor adăuga durere durerii oamenilor, neștiind acolo sentimente, ci pentru a face un prost din tine, dar acest mare om DR. WEALTHY nu este niciodată așa că a lui este pentru totdeauna și îi face pe oameni să fie fericiți cu cel pe care îl iubesc, sunt atât de fericit, chiar înainte de cele 3 zile tocmai am primit un telefon de la un bărbat care m-a părăsit timp de 8 luni, spunând că îmi pare rău și că vrea să mă întorc la viața lui, am fost atât de fericit, El m-a invitat la o cină, ceea ce am vrut să spun acolo, am vorbit amândoi și a spus că vrea să demonstreze că nu mă va părăsi niciodată pentru nicio altă doamnă pe care m-a logodit și De asemenea, faceți-mă să am acces la tot contul său. SĂNĂTOS un bărbat care mi-a adus bucurie în viața mea, vă rog prieteni care au nevoie de ajutor, aș sfătui și jur că dr. Dr. WEALTHY este omul potrivit și nu acei falși care sunt online pentru a face bani și nu pentru a ajuta aici este DR. E-mailul privat al lui WEALTHY. wealthylovespell@gmail.com whatsApp numărul +2348105150446.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...