vineri, 22 decembrie 2017

~ Cupio sau Momente Frumoase Alaturi De Oameni Speciali ~

        Am avut o perioada foarte incarcata, si poate de aceea am si scris mai putin, dar asta nu inseamna ca nu ma gandesc la voi. Incerc sa pregatesc o super surpriza colorata si parfumata pentru voi dragii mei. Dar intre timp o sa va povestesc si despre brandul Cupio dar si despre Dragos, o sa vedeti in urmatoarele poze si randuri cum viata iti pune in cale oameni minunati.

      Daca imi aduc bine aminte datorita Alexandrei Toderascu, am fost invitata la un eveniment Cupio in vara. Toate bune si frumoase, trebuia doar sa merg sa imi ridic invitatia de la Dragos, si bineinteles ca m-am dus. La inceput mi s-a parut un picut fitos, dar am zis ca poate doar mi se pare, si asa a fost. La a doua intalnire cu Dragos, am constatat ca am dat peste o persoana minunata cu care poti palavragi toata ziua si sa nu te plictisesti. Asa ca da, el a intrat usor, usor in categoria persoanelor speciale si dragi mie, si am cativa bloggeri pe care ii pot numara pe degete pe care ii consider dragi mie.

   Dar gata cu dulcegariile, sa va povestesc la ce eveniment simpatic am participat alaturi de alte cateva bloggerite constantene. In urma cu aproape 2 saptamani ne-am strans alaturi de Dragos in magazinul Cupio din City Park Mall si ce a iesit veti vedea mai jos in poze. Atmosfera calda si voia buna s-au impletit cu zambetele si rasetele noastre. Iar Cupio ne-a facut o super surpriza, am primit un goodie bag ce ne-a incantat foarte mult.


                                                          Alaturi de Alexandra Toderascu

                                                           Bloggeritele Constantene


     
Pe langa cadourile primite am avut parte si de o surpriza dulce, ceea ce a adaugat un plus echipei Cupio. Sunt o gazda buna si primitoare, si intotdeauna au grija de oaspetii lor, asa ca daca aveti drum prin City Park Mall sau Vivo faceti o mica oprire la magazinul / insulita Cupio.


Va garantez ca nu veti pleca fara sa nu cumparati ceva pentru dvs sau cei dragi. Eu am deja cateva produse ce sunt in rutina mea obisnuita si va dau un singur exemplu, uleiul pentru cuticule face minuni asupra mainilor. Am fost plecata la munte iar acest ulei a fost nelipsit din portfardul meu. In urmatorul articol va voi povesti despre plecarea la munte si ce contine portfardul meu.


Acestea sunt produsele primite de la Cupio si sa va spun sincer chiar aveam nevoie de un buretel pentru aplicarea fondului de ten. Iar paleta este de vis, este in tonurile mele preferate, nu stiu cum de au ghicit. A fost dragoste la prima vedere, si bineinteles cum am avut ocazia am si folosit-o, asa ca la Gala SuperBlog si la serbarea celei mici am fost admirata si intrebata ce produse folosesc.



Calendarul dulce a fost atractiei Antoniei, iar rujul este exact pe gustul meu, iar la munte l-am purtat tot timpul.
Va las sa va delectati cu cateva pozici, si ne citim in urmatorul articol. Voua va plac produsele Cupio? Astept raspunsurile voastre pe blog.

   


                                Superba Roxana fosta concurenta "Bravo Ai Stil" si ea ni s-a alaturat la acest                                                                            minunat eveniment.



Pupici parfumati 


2 comentarii:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...