vineri, 29 decembrie 2017

~ SuperBlog - My New Family ~

           Acum ca 2017 este pe sfarsite, penultima postare va fi despre noua mea familie SuperBlog, si de ce am ales sa particip in continuare. I-am intalnit datorita Mariei-Agurita, ea imi este o prietena draga caruia ii datorez si lansarea mea pe blog. Daca nu ar fi fost ea nu mi-as fi facut blog, credeam ca blogul e o chestie unde toata lumea scrie doar de dragul de a scrie si de a mai lingusi vreo firma sau vreun brand. Insa m-am convins ca nu e asa, iar acum deja de vreo 3 ani am blogul activ.

          Tot vazand pe pagina Mariei diverse postari, ma tot intrebam ce naiba scrie femeia asta si de ce scrie despre diverse chestii asa pe repede inainte si de ce DEADLINE ? Doamne cat urasc cuvantul acesta, nu va puteti imagina. Asa ca de curiozitate am dat click pe link si am ajuns pe SuperBlog, unde m-am si inscris in competitie si deja am ajuns la a 3a participare. Imi place spiritul de competitie, insa urasc deadline-ul, si cad dintr-o extrema in alta, cand scriu din timp, cand raman pe ultima 100 de metri. Anyway aici am intalnit o super gasca de oameni nebuni si pusi pe party, mai ales cand ne intalnim. In ciuda faptului ca ne intepam pe grup cand e vorba de probe si note, cand ne intalnim totul e pe relax and smile mode. De altfel puteti vedea din poze, caci anul acesta am ajuns la munte, mai exact la Hotel Royal acolo am petrecut gala SuperBlog. Doar ca din pacate nu va pot spune cum e interiorul hotelului, caci din motive tehnice ( sa spunem asa ) nu am reusit. Sotul meu, dupa cum v-am mai spus, lucreaza in armata, si a fost o intreaga poveste cu liberele. Asa ca am ratat cazarea, dar va pot spune ca au un personal extrem de amabil, mereu cu zambetul pe buze. Receptionera a fost mai mult decat amabila, caci am rugat-o sa ma ajute putin. La intrare in sala de receptie sunt 2 vitrine foarte interesante si parca strategic asezate, asa ca doamnele stiu despre ce vorbesc. Si bineinteles ca pentru 10 minutele am uitat de Gala si am facut un micut shopping. In alt articol va voi si arata ce mi-am luat, intra in categoria suveniruri luate in vacanta petrecuta la Brasov.

         La Gala am revazut oameni dragi ca Ioana Aricica, Adrian, Daniel, Roxana, Mihaela, Emil, Constantin ( moldovean de al meu ), Dana si bineinteles dragii nostri Claudia si Albert. Cum a fost, va spun sincer MINUNAT.


                                                             Grupul SuperBlog


Ioana, Mihaela, Eu, Roxana si nelipsita Antonia fiica mea


             Ioana, Adrian, Eu si Antonia, cei mai dragi ei imi sunt      


Simpaticul EMIL un SuperBlogger 



S-a lasat cu hore si sarbe, doar ca eu nu am putut sta, caci a 2 a zi plecam spre Constanta, si sa nu mai punem la socoteala ca veneam de la Sinaia. In clipa in care i-am revazut am uitat de oboseala si de durerea de cap, zambetul mi s-a lipit pe buze.
Mi-ar fi placut sa petrec mai mult timp cu ei, dar promit ca next time, imi iau o zi libera special pentru SuperBloggerii mei dragi.



Nu v-am spus ca am avut si tooort, si ca eram pe punctul de a-l rata, caci varul sotului meu isi dorea si el ca un om normal sa mai ajunga si acasa. Omul era din Campina deci va imaginati ca a ajuns spre dimineata acasa. Pe aceasta cale ii multumesc pentru ca ne-a fost ghid si ne-a suportat. 
Si ca tot am ajuns la capitolul multumiri, in primul rand ar trebui sa ii multumim Claudiei, pentru rabdarea de care da dovada si pentru calmul ei. Doamne eu cred ca ma abonam la Agurita pentru pastile, imi inchideam laptopul, telefonul, absolut tot, imi dadeam disconnect si nu voiam sa mai aud nimic, cat ne suporta saracuta. Multumim sponsorilor bineinteles, si partenerilor SuperBlog, si nu in ultimul rand le multumesc si colegilor pentru ca sunt o gasca funny, pe care abia astept sa o revad. 

Ne revedem curand la editia Spring SuperBlog 2018. Pana atunci pupici parfumati dragii mei.


Nu prea ma pricep la speech-uri


Dar stiu sa zambesc ☺❤



fericirea Antoniei se citeste pe chip  









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...