miercuri, 20 decembrie 2017

~ Prezentare de vinuri Crama Darie la BarrelS ~

    Pentru ca tot am avut o binemeritata minivacanta in preajma 1 Decembrie, am incercat sa ma bucur din plin de aceste zile, doar ca o zi am rezervat-o pentru mine. Asa ca joi mi-am dedicat mie ziua, si m-am ocupat de mine, si ca sa inchei seara in aceeasi nota, am iesit cu binecunoscuta Diana Slav, fermecatoarea Cristina Florina Baban si sarmantul Radu Tuglea. Daca va intrebati unde, va spun simplu la o degustare de vinuri prezentata de cunoscutul somelier Ionut Radu Facalet, intr-o atmosfera ambientala pusa la dispozitie de pubul BarrelS.

Mi-a placut foarte mult cum este decorata locatia, sa spunem ca am regasit cateva elemente ce pe mine ma duc cu gandul departe spre visare. Elemente ce se vor regasi si in casa mea de pe malul marii peste cativa ani, asa ca mai jos veti vedea cate putin din frumoasa locatie. Are un plus din partea mea pentru ca se afla in apropiere de malul marii la propriu. Asa ca daca iesi din locatie faci cativa pasi si ajungi pe malul unde poti respira aerul sarat. Locatia este una din preferatele mele, am multe amintiri placute in acea zona.







Raftul meu preferat



Degustarea a debutat cu o sticla de Chardonnay sec, cu aroma de mar verde, pot spune ca am savurat acest vin alaturi de bunatatile ce ne-au fost servite. Ionut a alcatuit impreuna cu bucatarul meniul, si a fost genial. Platoul format din branzeturi, fructe, gujoane de pui, rulada de pui si tartar de vita a mers de minune cu vinurile excelente.  Degustarea a continuat cu un Rose sec cu arome de cirese si zmeura, dar ce mi-a atras atentia la acest vin a fost faptul ca este condimentat cu Shiraz. Am incheiat cu un Merlot sec cu note de cirese, mure si coacaze, ce s-a incadrat foarte bine din punctul meu de vedere cu branzeturile, in special cu cascavalul afumat. Eu ador cascavalul afumat si combinatie cu Merlotul a fost extraordinar de bun. Dar exact cum am precizat totul este din punctul meu de vedere, poate alte persoane asociaza Merlotul cu alte gustari sau mancaruri. 




Ascultandu-l pe Ionut, am realizat cat de putine stim despre vin si cat de repede putem judeca un om care apreciaza vinul. Mi-am propus sa particip la cat mai multe degustari de vin, atat cat imi permite timpul, asa voi invata ceva bun din aceste experiente. Ce nu v-am mentionat chiar din prima clipa, este ca la finalul evenimentului am intrebat despre un vin dulce sau cum ii spun eu "vin de desert". Va imaginati ca au fost pregatiti domnii, si ca ne-au surprins cu un nou sortiment ce va aparea pe piata abia prin primavara- vara. Un "vin de gheata" delicios, special pentru domnisoarele / doamnele cu gusturi fine. Abia astept sa apara acest sortiment pe piata pe mine m-a cucerit.
Va recomand locatia BarrelS este la capatul statiunii Mamaia, sa zicem asa, mai exact " la Butoaie ", veti fi primiti intr-o atmosfera calda asortata cu deliciile ce vi le pun la dispozitie. 
Mai jos veti vedea cat de bine m-am simtit alaturi de colegii mei bloggeri si ce poze dragute am surprins.






Ne reauzim curand, caci urmeaza pe blog noi articole, dar si mici surprize pentru voi.

                     Pupici parfumati pana data viitoare.


2 comentarii:

  1. N-ai pomenit nimic de „vinul de gheață”, vinul de desert pe care l-am gustat datorită perseverenței tale! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah Radu ... ai dreptate voi edita articolul si voi introduce si acel gustos vin, sau vin de desert caci asa am cerut.

      Ștergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...