luni, 2 aprilie 2018

~ Hai la Constanta, sa iti faci frumoasa vacanta ~

                    Iubesc marea, sunt nascuta si crescuta la malul marii, si ori de cate ori pot fug sa ascult valurile, si sa inspir aerul sarat. Sunt o persoana optimista si mereu cu zambetul pe buze, si imi place sa fiu inconjurata de oameni optimisti.

                    De curand prietena mea Nelly m-a sunat, sa imi spuna ca in 2 zile va ajunge in Constanta pentru un training. Si bineinteles isi dorea cazare in Mamaia pentru echipa ei, si un program de vizitat obiectivele orasului. Evident m-am pus pe cautat pe net, imi trebuia un hotel bine amplasat aproape de mare dar si de oras, asa ca am ales Hotel Aurora Mamaia. O sa va intrebati de ce acest hotel, ei bine pentru ca are o multitudine de avantaje si o sa vi le prezint mai jos. Cei interesati, retineti informatia, caci se apropie vara cu pasi siguri. In primul rand acest hotel are o pozitionare buna, si acesta este un prim avantaj.



Apoi renovarea lui din 2008, plus imbunatatirile aduse anual, fac din acest hotel o bijuterie, si o atractie pentru turisti. Iar ceea ce mi-a placut si voi puncta este rampa de acces pentru persoanele cu dizabilitati, ceea ce multe hoteluri nu au inca. Locul de joaca pentru copii, piscina hotelului ce dispune de doua bazine ultra-moderne pentru adulti si copii, barul unde poti savura diverse cocktail-uri pentru a te racori toate aceste puncte atrag turistii si totodata ii fac sa revina. Cu siguranta cea mai faina distractie va fi distractia la piscina, unde copiii clar se vor inghesui. Desigur exista conexiune wireless in camere, hol, bar, piscina si restaurant, deci va puteti poza si puteti arata prietenilor cat de bine va simtiti.



                 

Iar pentru un traseu cu obiective turistice din Constanta i-as duce sa viziteze clar Cazinoul, de ce, pentru ca este emblema orasului. Apoi am continua cu Piata Ovidiu unde gasim statuia poetului exilat, apoi putem continua pe stradute. Am putea admira faimoasa Casa cu lei, apoi am ajunge usor la Catedrala Catolica "Sfantul Anton de Padova ". 




   Lista poate continua cu Biserica Greaca, cu Moscheea "Carol I ", si multe alte edificii cu influente multiculturale.
 Ei bine Nelly a ajuns in oras alaturi de echipa ei, iar eu am incercat sa le fac cat mai placuta sederea, si sa ii incant cu obiectivele noastre turistice din oras. Ei au fost foarte incantati, au descoperit lucruri noi despre orasul Constanta, si cel mai important au fost extrem de multumiti de gazda lor Hotel Aurora Mamaia.
     
               Ne-am despartit cu promisiunea ca vor reveni pentru a se bucura de noi povesti. Caci le-am promis un tur alaturi de ghidul local voluntar, distins in 2016 si 2017  cu Certificatul de Excelenta Trip Advisor, DIANA SLAV.

           Va doriti sa veniti la mare si va doriti o gazda calda, cu zambetul pe buze si cu servicii de inalta calitate ? Nimic mai simplu un click pe pagina lor si veti descoperi ce oferte avantajoase au, atat pentru cupluri cat si pentru familii. Iar daca va doriti sa aflati povestile Constantei, nimeni nu este mai in masura sa va povesteasca decat DIANA. Ore intregi daca ati asculta-o si nu v-ati plictisi, ba din contra ati acumula un bagaj de cunostinte.


                Acest articol participa in competitia SPRING SuperBlog 2018.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...