miercuri, 4 aprilie 2018

~ Vanatoarea de prepelite ~

        In urma cu ceva timp, mai exact prin septembrie, luasem in calcul impreuna cu sotul meu, sa ii luam un telefon fetei noastre.  Am mers prin magazine ne-am uitat si in cele din urma am ales un telefon. Nu ne-am dat seama ca de abia acum incepea nebunia, huse, melodii, desene si in cele din urma jocuri.

        Am cautat o multime de jocuri, in cele din urma ni s-a parut haios jocul PREPELIX PANO, asa ca am ales sa-l descarcam. De ce acest joc, simplu pentru ca ne doream ceva haios si fara violenta.



PREPELIX PANO 


Acest joc a aparut in Romania in anul 2000, cand pe monitoarele noastre apare pentru prima oara o prepelita pe care trebuia sa o ochesti. Acest joc a creat isterie la momentul respectiv, mai ales ca era haios si iti petreceai cateva clipe relaxante. Apoi industria jocurilor s-a dezvoltat si usor, usor acest jos a fost inlocuit cu alte jocuri in voga. Ei bine azi dupa 18 ani echipa Phenomedia vine cu acest joc imbunatatit dar si adaptat zilelor noastre. 



Fetita noastra Antonia, a fost mega incantata iubeste acest joc, iar noi suntem linistiti caci acest joc intra in categoria JOC COPII. Totodata il gasiti si la categoria JOC MOBIL asa ca daca sunteti interesati cu un simplu click accesati site-ul. Acum stim cand Antonia spune ca pleaca la vanatoare de prepelite, se joaca linistita impreuna cu Yuki pe telefon Prepelix Pano.




Chiar si prietenelor mele le-am recomandat pentru copiii lor sa descarce acest joc, caci este inofensiv. Intr-adevar s-au declarat multumite si ba mai mult si ele joaca acest joc. 

Va doriti un joc haios si inofensiv pentru copilul dvs sau de ce nu pentru dumneavoastra? Nimic mai simplu click pe PREPELIX PANO si veti descoperi o intreaga aventura.

Acest articol participa in competitia SPRING SuperBlog 2018.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...