miercuri, 11 aprilie 2018

~ Precious time, neverending moments ! ~

 
            Stim cu totii cat de mult accent pun femeile pe frumusetea lor, uneori acest accent este dus pana la extrem la modul operatiilor estetice. Personal nu sunt nici pro insa nici contra acestor interventii, insa aici depinde de fiecare persoana in parte. Personal am mostenit o gena buna, la 30 ani inca nu imi arat varsta, insa imi place sa previn micile riduri, si imi place sa corectez micile imperfectiuni. De mica am invatat de la bunica si de la mama, ca prea multe chimicale nu sunt bune, ce e natural si potrivit tenului si varstei iti aduce beneficii.

           De Farmec stiu de cand eram mica, mama si bunica foloseau clasicul " Lapte Doina " mai ales dupa ce aplicau masti naturale, facute in casa. Nu foloseau aceasta crema doar pentru ten ci si pentru corp, dupa ce exfoliau pielea cu malai sau zat de cafea, isi tonifiau pielea cu aceasta crema. Anii au trecut, iar eu am devenit femeia la randul meu, incerc sa imi ingrijesc tenul si corpul cat mai bine. Tot ceea ce folosesc se reflecta pe tenul meu si corpul meu, de aceea incerc sa folosesc produse cat mai bune. Nu toate produsele scumpe sunt si calitative, de aceea peste ani si ani am ramas fidela brandului Farmec, sunt produse de calitate la un pret adecvat.


In prezent folosesc noile fiole Gerovital H3 Hyaluron C, acestea contin ser bogat in acid hialuronic pudra si lipozomal si vitamina C.  Aceste fiole au efecte antirid, de umplere a ridurilor, efecte hidratante si de protectie a pielii. Fiolele Gerovital H3 Hyaluron C au grija de tenul meu, il mentin proaspat si imi estompeaza ridurile fine ce apar in coltul ochiului, cat si cele de expresie. Imi place sa arat bine, si mai presus de toate imi place sa fiu un exemplu bun pentru fiica mea. Pentru ca eu sunt modelul fiicei mele in viata, asa cum in general mamicile sunt modelul fiicelor in viata, vreau sa vada ca am grija de mine adecvat, ca ma ingrijesc. Ma simt foarte bine atunci cand lumea este pusa in dificultate si se intreaba daca cumva fiica mea este sora mea mai mica. Pe langa aceste miraculoase fiole folosesc aceasta apa micelara Hyaluron C, pentru a-l curata de impuritati. Pe timpul zilei tenul nostru este expus microbilor si impuritatilor, de aceea este bine sa il curatam cat mai delicat si sa il hidratam totodata. 


Dragile mele va doriti un ten cat mai bine ingrijit si totodata sa aveti grija de bugetul vostru? Nimic mai simplu. Gama Gerovital H3 Hyaluron C este disponibila in toate supermarketurile, hipermarketurile si magazinele de profil din tara, precum si din magazinele de brand Gerovital si online, pe www.farmec.ro.

Pretuiti-va dragile mele, si veti fi de neuitat!

Acest articol participa in competitia SPRIG SuperBlog 2018.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...