luni, 9 aprilie 2018

~ Suflet pentru suflet ~


                Zilele acestea in oras este agitatie mare, bloggerii constanteni vor participa la un consiliu, unde se va discuta despre diverse cazuri si cauze ce se vor a fi sustinute. Cazul cu cele mai bune referinte sau cauza cu cele mai bune referinte va fi sustinuta si financiar. Asadar m-am documentat, si am considerat ca cel mai bine este sa sustin  femeia.
Poate va veti intreba de ce femeia? Pentru ca indiferent de situatie femeia indura totul pentru familia ei, si trece peste toate greutatile si obstacolele. Stiati ca rata violentei asupra femeilor a crescut, stiati ca in 3 din 5 cazuri femeia indura violenta domestica? In mass media ni se prezinta niste cifre si doar atat, oamenii din politica la fel, ating acest subiect doar a atinge corzi sensibile, atat nimic mai mult. Oamenii au nevoie de fapte, nu vorbe, de aceea in consiliu voi reprezenta femeia.

               M-am documentat, iar pentru aceasta cauza, pentru sustinerea femeii, am putea incepe cu sedinte de consiliere, si cu campanii chiar si in licee. Am putea printa brosuri pentru ca toata lumea sa constientizeze ca femeia este un pilon important pentru societatea noastra. V-as putea da foarte multe exemple in care femeile au suferit abuzuri si violente in familie, insa nimeni nu a intervenit.
Pe langa aceste sedinte, campanii si brosuri, imi doresc sa reusesc sa intemeiez un centru care sa poata adaposti aceste femei aflate in impas. Un centru echipat cu toate dotarile si aparatura necesare, pentru a ajuta femeia sa se reintegreze in societate si pentru a reusi sa aiba un job.



              Poate o sa va intrebati de ce am ales aceasta cauza, poate veti crede ca am avut in familie astfel de probleme, ei bine nu. Insa prietena mea Alexandra a trecut prin aceasta trauma, si am fost langa ea sa o sprijin sa o ajut. Atunci mi-am dat seama ca imi doresc sa ma implic in astfel de cazuri si sa ajut. Tin minte ca intr-o dupa amiaza plecasem de la munca mai devreme, iar mama ma rugase sa fac putina piata, cand am primit telefonul Alexandrei sa vin la ea urgent. Vocea ma speriase caci imi parea ciudata si nelinistita, m-am urcat in primul taxi si minutele mi s-au parut ore pana am ajuns la ea. Cand am ajuns la ea am sunat la interfon si am urcat scarile intr-un suflet, usa era intredeschisa asa ca am intrat cu inima stransa. Tabloul din fata mea era mai mult decat dezolant, Alexandra vanata toata, cu sangele siroind prin par, cu buza sparta si cu ochii umflati de plans. Am crezut ca fusese atacata, dar adevarul era cu totul altul. Marius suferea de gelozie cronica, iar faptul ca Alexandra multumise casierului si ca ii urase o zi frumoasa, a declansat un scandal monstru acasa. In clipa aceea am pus-o sa se imbrace si am luat-o cu mine. Mama m-a ajutat sa ii gasim o locuinta, am mers impreuna cu ea la terapie, si nu vreti sa stiti ce show-uri am avut si scandal in fata blocului. Dar toate acestea au trecut iar prietena mea este bine din toate punctele de vedere.
 
             Ca prietena mea sunt multe alte femei,  de aceea am ales sa ma implic si sa prezint aceasta cauza, reusita ar fi o rasplata nu pentru mine, ci pentru toate femeile de pretutindeni. Sponsorii de la consiliu cu siguranta vor fi interesati de aceea voi incerca sa am o pledoarie cat mai succinda. Nu imi doresc sa ii plictisesc, imi doresc doar sa ii impresionez si sa ii atrag catre cauza mea. Sper din suflet sa reusesc si sper din suflet ca prin aceasta cauza sa reusim sa fim mai buni in societate, indiferent ca suntem barbati sau femei.

             Articol scris pentru SPRING SuperBlog 2018, la proba sponsorizata de brokerul de credite - AVBS Credit: www.avbs.ro, compania de intermedieri credite bancare numarul 1 in Romania, dupa cifra de afaceri, in topul companiilor cu capital 100% romanesc, in domeniul brokerajului bancar. Viseaza ... Obtine cu AVBS!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...