vineri, 6 aprilie 2018

~ Vacanta printre zei ~

               Ce faci atunci cand toata ziua imparti autografe, participi la emisiuni si diverse evenimente? Ei bine, in toiul verii cand lumea participa la evenimente pe covorul rosu sau pe la emisiunile de la malul marii, eu mi-am luat familia si am plecat in vacanta in Grecia. De ce Grecia, pentru ca fetita mea este pasionata la fel ca si mine de altfel de "Legendele Olimpului". Si cum altfel sa ne bucuram de vacanta daca nu sa imbinam utilul cu placutul? Ei bine am cautat rapid pe internet impreuna cu sotul meu ofertele de vacanta, si am gasit cele mai bune oferte pe site-ul celor de la Christian Tour.



Asa ca am profitat si am ales o oferta pachet catre Grecia, si bineinteles ne-am pus pe facut bagaje in ultimul moment. Asa ca m-am axat pe palariile mele cu boruri mari impreuna cu colectia de ochelari, pentru a nu fi recunoscuta dar mai ales pentru a nu fi vazuta de paparazzi.


Santorini este minunat la rasaritul soarelui, simti cum lumea din jur prinde viata, simti ca esti in alta lume. Mi-a placut la nebunie sa ma plimb impreuna cu sotul si fetita doar cu o pereche de ochelari si o esarfa pe cap, nimeni nu m-a recunoscut, nimeni nu m-a oprit. M-am bucurat de obiectivele turistice in liniste, am savurat mancarurile lor dar cel mai mult mi-au placut petrecerile. Seara de seara am petrecut frumos pe ritmuri grecesti, apoi ziua plecam impreuna cu ghidul si vizitam obiectivele, si ascultam faimoasele legende. Nu ai cum sa nu iubesti Grecia, nu ai cum sa nu iubesti legendele ascunse, dar cel mai mult nu ai cum sa nu iubesti viata. Iar in Grecia am simtit din plin pofta de viata si clipele frumoase.



La apus Grecia este de vis, mirifica, cerul se scalda in mii de culori incat ai impresia ca acum sta sa ia foc. Te gandesti ca poate apare din cer mai marele Zeus, sau poate se iveste din spuma marii maretul Poseidon. Ai impresia ca pe cer sar scantei tocmai din pestera lui Hefaistos, sau ca muzele soptesc un cantec vrajit pentru a te ademeni sa ramai in Grecia.

      Toate acestea le-am simtit pe perioada sejurului alaturi de familie, fara a fi deranjata de fani sau paparazzi, in plus am strans si material pentru noua mea carte dar si pentru viitorul meu hit. O vacanta relaxanta dar si foarte bogata, aceasta este diferenta dintre o vacanta oarecare si o vacanta Christian Tour. Pe ei ii recomand cu mult drag, si bineinteles ca urmatoarea vacanta tot cu ajutorul lor o voi face.

    Dar gata cu vacanta, acum ne intoarcem la viata normala reflectoare, interviuri, autografe, hituri si paparazzi.

     Pupici parfumati cu drag C. 


Acest articol participa in competitia SPRING SuperBlog 2018.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...