marți, 18 aprilie 2017

~ Ce as fi, daca as fi ? ~

                                       ~ Inima Parfumata ~




 As fi o inima parfumata
 La gat cu o esarfa legata,
 Ce ar strabate lumea-n lung si lat
 Doar pentru a descoperi un basm perlat
 Insira-te margaritare si fa-mi visele un leagan.
 As sta picata in visare cu capul de tine reazem
 Dar sar ca muscata caci iaca mai subseara
 Mare sarbatoare sta sa rasara,
 Gospodinele se ocupa de incondeiere
 Aroma de drob si pasca se simt in adiere
 Iar eu de emotie sunt cat un nasture
 Caci astept marea veste de Inviere
 Toti in jur imi par clovni
 Se comporta ca niste pezevenchi
 imi sterg ochiul de sentimente umezit
 Si incerc sa ma comport ca o domnisoara Chic-Elite
 Ma inchid in al meu chenar 
 Pentru ca nu vreau sa am un comportament duplicitar
 Nu vreau sa incep a etira nimicuri fantezii
 Vreau o extra vita si un plus de sweet & salty
 Pentru ca nu vreau sa sterg asa repede putina
 Vreau sa ma bucur de o calatorie perfecta
 Si sa descoper ideala reteta
 Despre care se tot vorbeste 
 Dar nimeni nu ma dumireste 
 Ce e fericirea si cum se manifesta
 Ce e iubirea si cum ne infesta.
 Mos Ion 'mnealui spunea 
 " Tata dragostea-i lucru curat sadea
 Izvorata din inima, te poate inalta
 Nascuta din minte te poate incurca"
 Dar astea sunt vorbe invechite 
 Undeva intr-un cufar apcoperite si prafuite
 Ce sa fac sunt sentimentala si visatoare
 Prefer sa fiu asa decat agasanta si obositoare 
 Saruta-ma pe frunte tu al meu suflet drag 
 Si deschide-mi orizontul larg 
 Pentru a-mi implini dorintele
 Pentru a-mi atinge visele.

               


Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017


13 comentarii:

  1. Foarte frumoasa poezia! Am învățat și un verb nou: "a etira"

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbă poezie ������

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa ,si atat de bine face sa citesti astfel de poezii

    RăspundețiȘtergere
  4. Zbuciumul sufletului tau asezat in acest poem,ne arata cat de minunata estii!! Iti doresc un drum in raspunsuri colorate asa cum esti tu. (facebook cont https://web.facebook.com/grigoras.titina )

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...