sâmbătă, 8 aprilie 2017

~ Splend'or - Definitia bijuteriilor delicate, elegante si rafinate ~

                                       ~ Splendoarea momentelor magice, unice in viata ~



               Intotdeauna mi-a placut sa fac cadouri frumoase celor dragi din viata mea, am o bucurie sufleteasca atunci cand le vad stralucirea din ochi si zambetele calde. De curand am sarbatorit un eveniment frumos, mama mea si-a depus dosarul pentru pensionare, si ma tot gandeam cu ce as putea sa o surprind.

               Mama mea este o femeie simpla, nu prea se machiaza dar are grija de tenul ei, nu poarta multe bijuterii insa le pastreaza cu sfintenie pe cele cu valoare sentimentala. Si tot gandidu-ma ce sa ii cumpar am iesit la cumparaturi sau mai exact la vanatoare de cadouri. De ce spun cadouri pentru ca eu de cate ori ies in oras ma intorc cu cate ceva pentru cei dragi ai mei. Ajunsa in mall mai exact in Vivo! ma tot uitam prin magazine cand deodata zaresc bijuteria Splend'or, eram sceptica nu stiam daca sa intru sau nu. Auzisem de la prietene ca au preturi bunicele insa nu intrasem niciodata sa vizitez magazinul. Imi fac curaj si intru, inca de cum am pasit in magazin am fost intampinata de o domnisoara foarte amabila si draguta si cu un zambet molipsitor. I-am explicat ca imi doresc un cadou pentru mama mea si ca oscilez intre un ceas si un set de argint, a fost foarte rabdatoare cu mine ba chiar mi-a si oferit cateva sfaturi. Mi-a oferit cateva idei de cadouri printre care si un colier din noua colectie Majorica, un superb colier din perle.


                           

A fost dragoste la prima vedere, mi-a placut imediat acel colier si am stiut ca si mamei mele ii va placea. De aceea am si cerut o pereche de cercei care sa se asorteze cu colierul si care sa puna in valoare frumusetea mamei mele, erau exact asa cum imi doream delicate. elegante si rafinate. Nu am stat pe ganduri si le-am achizitionat, am fost placut suprinsa de noua colectie Majorica, toate bijuteriile sunt create cu mult bun gust. De asemenea nu am rezistat si i-am luat si fetitei mele un lantisor de aur cu pandativ un ingeras de o finete aparte. Mama a fost ravisanta la petrecere a purtat o rochie neagra completata de un sacou frumos elegant. Iar perlele facute cadou de mine au intregit tinuta dandu-i o alura delicata si rafinata, a atras privirile si a fost centrul atentiei. A fost un cadou frumos si stiu ca scumpa mea mama il va pretui si ii va aduce mereu aminte de mine si de petrecerea de pensionare. 
Dragile mele inimioare constantene magazinele Splend'or va asteapta in centrele comerciale Carefour Tom, City Park Mall si Vivo!. Va vor oferi o varietate de bijuterii ce definesc si subliniaza bunul gust, rafinamentul si eleganta. Domnisoarele din incinta magazinelor va vor intampina cu zambetul pe buze si mereu va vor ajuta sa faceti alegerea cea mai buna pt dvs. 

Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017.

4 comentarii:

  1. imi place povestea, ador bijuteriile ,

    RăspundețiȘtergere
  2. Cele mai frumoase bijuterii, de fiecare data când intru în magazin parcă nu mai știu în ce parte sa mă uit, așa de frumoase sunt toate.💖

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos spus..Fiecare bijuterie e femeia unica și naturala.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...