joi, 6 aprilie 2017

~ Pofta de viata - Share Your Box ~

                            ~ Taste it, feel it and share it ~



                       Cu totii avem o gasca nebuna cu care impartim momente de neuitat, petreceri nebune ce se sfarsesc dimineata la rasaritul soarelui pe malul marii. Asa ca de ce nu am experimenta si imparti si mancarurile preferate, cum ar fi mancarea chinezeasca. 

                      La ultimul party ce l-am petrecut in Bucuresti, am ajuns acasa eu si gasca mea de nebuni dimineata aproape de rasaritul soarelui. Si dupa o noapte nebuna si petrecareata ne-am gandit noi ca ar fi binevenita o portie de mancare. Satui de pizza, sandvich-uri si alte chestii, Tilly ne-a propus sa incercam mancarea chinezeasca de la WU XING, ceva spicy pentru baieti, ceva dulce acrisor pentru noi fetele. Tilly prietena mea hazlie se ghideaza in viata dupa motto-ul: " Taste it, feel it and share it ", de aceea ea e mereu open mind si are mereu ceva sa ne recomande. In cele din urma am comandat si am experimentat pui specialitatea casei o bunatate un picut iute dar foarte buna si gustoasa, a urmat orezul cu pui picant acesta fiind foarte iute insa n-a contat, caci am impartit intre noi, am experimentat gusturi noi. Si toate au fost asezonate cu asistarea la rasaritul soarelui, ceva de vis ceva impartit cu gasca. Toate momentele placute merita sarbatorite si impartite cu cei dragi Ca tot va povesteam de impartit, acum puteti experimenta noua aplicatie Wu Xing Share Your Box, puteti experimenta gusturi noi si mancaruri inedite cu o simpla si noua aplicatie.



          Acum la fiecare comanda plasata din aplicatia Share Your Box, aveti 15% discount, inca un motiv in plus pentru a aplica motto-ul prietenei mele: "Taste it, feel it and share it ".  Pentru noi cei tineri si nelinistiti, pentru noi cei petrecareti Wu Xing ofera o multitudine de gusturi care mai de care mai imbietoare, si potrivite pentru noile momente petrecute alaturi de cei dragi.

                        Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...