marți, 4 aprilie 2017

~ Dream Moments ~

                          ~ Precious time for me and my special family ~


         

                 De multe ori ne dorim sa ne deconectam de la viata urbana, traficul agitat si atunci unde v-ati dori sa evadati ?  Eu una mi-as dori sa ajung prin partile Bucovinei, sa admir peisajele, sa vad manastirile, si sa vad oamenii sa simt acel trai de la tara. Parca mi-e dor de copilarie, de vancantele petrecute la tara la bunici. de poalele in brau, de alivenci si de branza cu smantana si mamaliga fierbinte. Cam asa a fost copilaria mea si a fratelui meu, incerc sa ii insuflu si fetitei mele putin din traditiile noastre, din preparatele gustoase, pentru ca ai nostri copii nu prea mai au de unde afla de obiceiurile vechi.

                 Asa ca am decis impreuna cu sotul meu, ca vacanta aceasta sa o petrecem in Bucovina si am apelat la CND Turism pentru a ne planifica vacanta. Ne-am interesat sa vedem ce oferte turistice ne propun si cu ce ne incanta.



Am ales sa ajungem intr-un loc superb cu un peisaj de vis, si intr-adevar sa ne rupem de traficul si agitatia orasului.Voiam doar sa ne trezim in aer curat, ciripit de pasarele si mancare buna traditionala si sa ne bucuram impreuna cu cea mica de natura. Imaginati-va ca va treziti relaxati, scaldati in razele soarelui, cu aroma de cafea aburinda alaturi de un mic dejun copios moldovenesc si parfum de iarba proaspata. Copacii infloriti primavara sunt de vis, ofera un peisaj rupt din povestile copilariei, sa alergi descult prin iarba proaspata, sa stai ascuns in iarba sa lenevesti si doar sa privesti cerul senin. Toate aceastea pentru mine sunt ingredientele ideale pentru o vacanta relaxanta, linistita si numai buna sa imi incarce bateriile. Mancarea aici este aproape ca a bunicii mele, doar ca a bunicii era mai gustoasa. Nu ai cum sa ajungi in Bucovina si sa nu gusti din sarmalutele in foi de vita cu mamaliguta si smantana, din gustoasele poale-n brau, incomparabilele alivenci si cozonacul doamneee o minunatie. Mai jos va las o poza personala cu bucate facute de mama o bunatate, sper sa imi iasa si mie la fel de bune si sa pot duce obiceiurile mai departe.



              Si uite asa am petrecut o vacanta de vis ca in povesti, acum urmeaza sa ne planificam vacanta de vara, de data aceasta vom alege o vacanta speciala, cred ca vom alege o destinatie exotica. Vrem sa ne bucuram de soare, plaja si de un ambient potrivit pentru fetita noastra. Asa ca vom vedea ce oferte turistice ne ofera CND Turism, cu siguranta vom avea de unde alege. Intotdeauna imi place sa imi surprind familia cu vacante speciale, vara aceasta imi doresc sa mergem impreuna cu fratele meu si parintii mei. Vreau sa fie ceva de vis sa avem amintiri frumoase si de aceea alegem intotdeauna cei mai bun pentru noi, de aceea alegem CND Turism.




                    Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...