duminică, 2 aprilie 2017

~ Siguranta financiara, liniste si caldura familiala = Telecredit IFN SA ~

                               ~ Cheltuieli neprevazute dar inevitabile ~



                 Asa cum bine stim cu totii pot aparea cheltuieli neprevazute ce nu pot fi evitate, cum putem face acest lucru fara a fi nevoie sa cerem parintilor, rudelor sau prietenilor? Foarte simplu, azi va voi vorbi despre o sursa ce ne poate usura rezolvarea multor situatii. Va voi povesti cum am amenajat camera fetitei mele Antonia, si cum am apelat pentru prima oara la un credit pentru nevoi personale.

               In urma cu aproape un an fetita mea Antonia incepuse sa isi doreasca sa aiba camera ei amenajata ca pentru fetite. Am cazut de comun acord cu sotul meu, ca ii vom amenaja camera fetei, si ne-am pus pe facut lista cu tot ce ne trebuia pentru camera copilului. De la perdelute pana la mocheta cu printese, un birou personalizat, rafturi pentru jucariile de plus, pentru ca toate au valoare sentimentala si poarta amintiri nepretuite. Am mers in diverse magazine pentru a vedea cat ne ajunge costul camerei si la final cand am tras linie am constatat ca nu avem suficienti banuti pentru a finaliza camera fetei. Un lucru ce ma descuraja intr-adevar insa pe sotul meu l-a ambitionat si a inceput sa caute solutii, nu ne doream sa apelam la rude sau prieteni. Tot cautand pe internet la un moment dat sotul meu a vazut pe internet un anunt sponsorizat despre imprumuturile rapide. Printr-un singur click a intrat si a vazut ca poate aplica pentru un credit online foarte simplu, am citit impreuna detaliile si ni s-a parut o varianta foarte avantajoasa.


              Dupa ce am citit detaliile si am vazut ca intr-adevar e totul in regula, am aplicat pentru a obtine creditul, si la scurt timp ne-au si confirmat creditul, iar apoi banii ne-au fost transferati in cont. Nu ne asteptam ca totul sa se intample asa de repede fara probleme sau piedici, insa ne-am bucurat ca totul a mers ca pe roate. A doua zi am plecat la cumparaturi pentru a amenaja camera fetei, si credeti-ma am putut cumpara totul de pe lista fara a sta cu grija ca nu-mi vor ajunge banii sau ca voi apela la rude. Telecredit IFN SA ofera transparenta 100% , solicitarea este simpla si rapida, cer minimum de documente si procesarea este rapida.

           Camera Antoniei a iesit superb ca pentru printese, iar acum isi poate invita prietenele la ea pentru a se juca impreuna, sau pentru o petrecere in pijamale. Este foarte mandra de camera ei si are grija ca toate jucariile sa fie puse in ordine si sa fie mereu curat in camera.
           La noi chiar s-a implinit zicala: " Dorinte implinite, cu credite super rapide" si suntem foarte bucurosi ca am reusit sa ne descurcam fara sa apelam la rude. Aveti nevoie de un credit urgent, atunci Telecredit IFN SA este solutia pentru a rezolva impasul in care va aflati.

                 Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...