joi, 13 aprilie 2017

~ Naturalete Parfumata ~

                                   ~ Frumusetea ingredientelor naturale ~




                      Intotdeauna am admirat-o pe mama pentru ca in ciuda trecerii anilor, ea nu a incercat sa ascunda ridurile sau sa ajusteze ceva. Mama a fost modelul pe care l-am urmat in adolescenta, si pe care inca il urmez.

                      Cand eram mica obisnuiam sa o urmaresc pe mama seara, sa o vad cum se da cu crema, cum se pregateste de seara. Crescand mi-aduc aminte ca incercam sa o imit, iar in adolescenta mi-a dezvaluit cateva dintre secretele ei. In mare parte cosmeticele de pe piata au destule chimicale in compozitie, si nu intotdeauna este un lcuru benefic tenului nostru sau corpului. De aceea mama incerca sa fie cat mai naturala si sa foloseasca cosmetice cat mai naturale. Unul dintre secretele ei a fost si este marca cunoscuta Farmec. In adolescenta incepusem si eu la fel ca toate fetele de varsta mea sa ma aranjez cat de cat sa ma machiez, iar mama mi-a recomandat produsele Farmec. De ce ei, pai e simplu sunt o marca completa pentru intreaga familie, isi arata interesul fata de noi cumparatorii. Mereu ne surprind cu produse ce contin ingrediente naturale, lucru ce conteaza foarte mult pentru clientii fideli.
                Intotdeauna mi-a placut naturaletea si frumusetea simplitatii, de aceea produsele Farmec au fost aliatul  meu de nadejde pentru o piele frumoasa. Un aliat pe care l-am impartit cu prietenele mele si care au fost incantate de calitatea produselor si de faptul ca au parte de un rasfat natural.
               La randul meu am devenit mama de fetita, si la fel ca mama mea, eu ii sunt modelul ce il va urma in viata. De fiecare data cand mergem la cumparaturi citesc cu atentie eticheta si sunt foarte precauta in ceea ce priveste produsele pe care le aleg. Imi doresc tot ce e mai bun pentru mine si pentru familia mea iar Farmec este o marca completa pentru toata familia. 
               Acum ma bucur de noua Crema-gel Matifianta cu Bambus, avand un ten gras/mixt aceasta crema este minunata, nu imi incarca tenul, si ma pot bucura de un aspect mat pe perioada zilei. Iar apa micelara cu orhidee este exact ceea ce tenul meu avea nevoie. Ofera prospetime si curata delicat tenul meu, exact ceea ce imi doream.


Iar pentru fetita mea, am produsele Petrini ce imi vin in ajutor, asa cum va spuneam Farmec este o gama completa pentru familie, si intotdeauna alegem cu drag si incredere produsele lor.

Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017.

12 comentarii:

  1. Si eu iubesc produsele Farmec si le folosesc inca din adolescenta, adica de mai bine de 20 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Folosesc produsele de la Farmec sunt foarte bune calitativ

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele Farmec ma farmeca de fiecare data. Pur si simplu le ador.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt cele mai bune produse ,le ador!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. buna si eu iubesc produsele farmec pe care din adolescenta o folosesc

    RăspundețiȘtergere
  6. FB Pusa Raisa
    Chiar cred ca toate am fost inspirate inca de mici de mamaele noastre. Eu o priveam cu drag cand se farda si mai ales cand isi aplica rujul iar seara cand se demachia si isi aplica crema de fata Si ea folosea multe din produsele Farmec ceea ce fac si eu acum !

    RăspundețiȘtergere
  7. Produsele Farmec vor ramane pe primul loc in preferintele mele

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu folosesc de foarte mult timp cosmetice "Farmec" si sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu folosesc produsele Farmec de cativa ani si sunt foarte multumita de ele , nu le-as schimba cu altele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu pur si simplu ador produsele Farmec. Cel mai des folosesc gama pentru par, tratament antimatreata, si sunt foarte multumita.❤

    RăspundețiȘtergere
  11. Ador produsele Farmec.Ador produsele Farmec ❤

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...