joi, 30 martie 2017

~ Arta, Imaginatie, Arhitectura - AIA PROIECT ~

              ~ Viziune, Proiectare, Edificare ~



           Daca as putea sa ii dau viata bloggului meu atunci clar el ar deveni o cafenea boema si totodata intima. De ce ? Pai e simplu ador cafeaua, iubesc aroma cafelei fierbinti ce inunda camera si imi gadila simturile.
           Cu siguranta daca as putea, mi-as construi propria cafenea, si as face in asa fel incat sa le arat oamenilor cat de importante sunt cateva clipe de liniste petrecute in compania aromei de cafea. M-as ocupa de fiecare detaliu in parte de la amenajat, pana la ustensile. inclusiv mi-as baga nasul si in obtinerea certificatului de urbanism totul pentru a fi perfect.
          Ar fi un spatiu mic frumos decorat cu rafturi cu carti, pentru ca o cafea buna se savureaza alaturi de o carte parfumata cu povesti ce te duc spre visare si te rup de realitate si agitatie. As alege cea mai buna echipa care ar putea sa imi prezinte proiecte case, in cazul meu proiectul pentru designul cladirii. Avand un proiectant bun clar el ma poate ajuta si totodata sfatui in privinta costurilor si a executarii proiectului, timpului si incadrarea in regulamentele locale, folosirea avantajelor si adaptarea pe termen lung nevoilor mele. Da o echipa buna stie sa faca diferenta intre un proiect de casa si obtinerea certificatului de urbanism, tocmai de aceea sfatul meu este sa alegeti o echipa buna, un proiectant iscusit.


In momentul in care te-ai decis si i-ai zis proiectantului ce iti doresti si cum vrei sa arate, restul este arta. Pentru ca la arta, imaginatie si arhitectura se rezuma totul, sau mai simplu putem spune AIA PROIECT .  Ei m-au ajutat sa aduc la viata visul meu bucatica cu bucatica, si a contat foarte mult implicarea echipei fara ei nu as fi reusit nici macar o mica parte din proiectul meu de suflet.


Mi-am dorit o cladire mica, cocheta, si totodata intima, un vis implinit, unde pot spune ca micile detalii au facut diferenta. La acest vis nu am contribuit doar eu cu ideile si dorintele mele, ci si echipa care a transpus bucatica cu bucatica fiecare viziune, fiecare sentiment.  Ce a iesit este de nedescris sau cel putin, pot spune ca a iesit o mica cafenea cocheta si intima, sau " Library Coffee " cum ii spun eu. Un design bine conturat si o amenajare ca la carte fac diferenta, iar clientii simt acest lucru in momentul in care vin si isi savureaza cafeaua iar mai apoi revin impreuna cu prietenii.
Visele pot deveni realitate, de acest lucru sunt sigura si va pot sfatui sa indrazniti sa visati. Da da visati pentru ca orice vis merita implinit.

Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...