luni, 21 octombrie 2019

Casa ... atunci și acum!

   Casa are o însemnătate aparte pentru fiecare dintre noi, casa este acel cămin unde ne strângem cu toții la masă.  Casa e locul unde împărțim bucurii, fericire, tristeți, clipe amare și de cumpănă.  Sunt genul de persoană care își adoră casa, este un loc pur, unde îmi încarc bateriile. 

Pe vremea copilăriei mele îmi încărcam bateriile când mergeam la țară la Galați la bunici. Adoram casa bătrânească cu miros de naftalină împletit cu parfumu
 gutuilor toamna târziu.  Aroma de plăcintă făcută la cuptorul de pământ,  mireasma cozonacului fierbinte aburind toate fac parte din copilăria mea. Dar până la mine sunt sigură că ai mei bunici nu au avut totul de-a gata, căci pe vremea lor fata primea zestre, iar băiatul loc de casă.
Așa că ei au luat-o de la zero, tineri fără experiență, dar cu dorința de a-și construi propriul cămin, unde să își trăiască viața liniștiți.  Dacă în zilele noastre avem extrem de multe opțiuni și diverse prețuri,  ei bine pe vremea lor nu prea aveau acest lux. În satul de lângă Galați, bunicii mei la fel ca și ceilalți bătrâni, au apelat la chirpici, la țiglă roșie și prispe făcute pe lângă casă.  Au trăit vremuri grele și s-au descurcat cum au putut, însă am amintiri plăcute în acea căsuță.


Dacă lucrurile s-ar fi întâmplat în zilele noastre și nu în urmă cu 74 ani, lucrurile ar fi stat altfel. Cu siguranță am fi apelat la un depozit materiale de construcții, apoi am fi pus țiglă metalică căci am văzut că se folosește destul de mult. Unde am fi găsit materiale bune și convenabile ca preț? Păi aș fi apelat cu mare încredere la echipa Vindem Ieftin, de altfel chiar titlul sugestiv te face curios, să vezi dacă chiar au prețuri bune. Aici găsești cele mai bune prețuri pentru acoperișuri , pentru că dacă nu ai un acoperiș bun deasupra capului, riști să te trezești cu ploaia în casă.


Aparte de oferta bună la acoperișuri,  aș fi optat și pentru acele dale de pavaj, pentru a face o micuță cărare către grădinița cu flori și către portiță.  Sunt sigură că altfel ar fi arătat casa, iar munca bunicilor ar fi fost redusă la jumătate,  dar din păcate acelea au fost vremurile. În schimb acum ne putem folosi de siteul materiale de construcții online , și putem vedea recenziile pentru echipa Vindem Ieftin.




Pot spune că am rămas surprinsă, o echipă bine închegată, documentată, cu zâmbetul pe buze și gata să îți sară în ajutor. 




Așa că avem toate oportunitățile de a construi casa visurilor noastre, cu un buget mic dar produse de calitate.

Voi cum ați fi procedat dacă în urmă cu câțiva ani, ați fi avut aceste oportunități pentru a vă construi propria căsuță?

Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019.

Un comentariu:

  1. Si eu imi doresc o casuta mica de vacanta si articolul tau plin de informatii pretioase imi va fi de folos.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...