miercuri, 23 octombrie 2019

Where to, miss ? To the stars ...

      Sunt o romantică incurabilă,  fiecare colțișor din casă ascunde o poveste. Fiecare lucru primit este păstrat cu drag, nu dau cadourile mai departe, indiferent de cât de mic sau mare este.
      În urmă cu câteva luni ne-am mutat în casă nouă,  așa că mi-am păstrat doar cele necesare, restul le-am pus în cutii și le-am dus la țară la părinți.  Bineînțeles fiecare cutie avea eticheta și instrucțiunile ei, astfel încât mama să știe să mi le așeze frumos.  Da am o cameră aparte în casa de la țară, o mică odăiță cochetă infrumusețată cu lucrurile primite cadou.  Dintre toate lucrurile nu m-am putut despărți de bijuterii, căci ele au o însemnătate aparte.  Prima bijuterie am primit-o de la tata la 14 ani, și este cea mai valoroasă, nu material, cât sentimental. De câte ori o privesc îmi aduc aminte chipul tatei și de cât de mândru era în aceea clipă de mine.
 Anii au trecut, tendințele s-au mai schimbat, iar domnișoarele/doamnele nu mai sunt așa ușor de impresionat.  Acum se poartă intens argintul,  personal ador argintul, mi se pare că dă o notă subtilă de eleganță. De cele mai multe ori mi s-a părut că bijuteriile din argint sunt mai fdumos lucrate decât cdle din aur. Țin minte că m-am contrat cu ai mei părinți pe această temă.  Ei poartă aur sunt clasici. eu eram și  sunt rebela familiei, mă bucur de argint.


 
Când l-am întâlnit pe soțul meu,  am știut că suntem suflete pereche, eram unul pentru celălalt,  ne înțelegeam din priviri. Știa că ador argintul așa că pentru aniversarea noastră s-a gândit cum să mă impresioneze.  Filmul meu de suflet să  spunem așa  este "Titanic", iar replica favorită este "Where to, miss? To the stars ... ", mi-au rămas în suflet întipărite. Pentru că nu sunt genul clasic, să fiu cerută de nevastă cu inel și alte clișee,  soțul meu s-a gândit să mă surprindă cu un talisman. Și nu orice talisman ci unul cu un mesaj special. Am avut mari emoții și țin minte că tremuram, însă am spus cel mai hotărât "DA". Mai mult decât atât talismanul îl port zi de zi și îmi aduce zâmbetul pe buze.



Când soțul meu este plecat în misiune și mi-e dor de el, ating talismanul, închid ochii și-mi repet în gând: "Love you to the moon and back".




Dar seria talismanelor nu se oprește aici,  al doilea talisman primit și foarte drag mie este de la fiica mea. L-am primit de 8Martie și am plâns ca un copil, când am desfăcut cutiuța.



A fost o surpriză enormă, și îl port la fel cu mare drag, ele îmi fac ziua frumoasă , atunci când am momente mai triste. Știu că ei mă iubesc enorm, așa cum și eu îi iubesc nespus.



 Pe lângă darurile primite de la cei dragi, am daruri simbolice și dragi mie și de la prieteni. Iar prietenii de suflet îi pot număra pe degete, pentru că nu mă deschid așa ușor în fața persoanelor.  Prietena mea mă cunoaște,  îmi știe trăirile,  știe  că ador marea și nu m-aș muta niciodată din Constanța.  Așa că într-una din plimbările noastre pe malul mării m-a surprins plăcut cu un talisman simbolic.

Mă definește,  este superb și are locul lui în sufletul meu, îmi apreciez prietenii și îi prețuiesc,  căci fără ei viața ar fi un pic mai gri.


 
Poate vă întrebați unde au găsit aceste charmuri, ei bine nu sunt greu de găsit și vă pot spune că sunt uimitoare. Pe siteul Venda Jewelry veți găsi o multitudine de bijuterii din argint, eu personal am cumpărat de pe site fără să specific că sunt blogger. Am vrut să văd metoda de ambalare, promptitudinea cu care se livrează produse dar și calitatea acestora. Sunt mai mult decât mulțumită, mereu revin pe site pentru a vedea noutățile.  Sunt foarte profi, îi recomand și mă bucur că am avut această experiență cu ei înainte de Superblog. 


Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019, bazat pe fapte reale întâmplate în viața mea personală. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...