marți, 15 octombrie 2019

Pe aripi de vânt în jurul lumii !

  Cui nu-i place să călătorească, să se lase purtat de val, de povești și cultură? Eu una ador să călătoresc, să aflu cât mai multe despre cultura fiecărei țări,  să savurez diferite delicatese. 
   Acum am 32 ani, iar fetița 9 ani jumate, așa că peste 10 ani voi da curs aventurii. Nu voi avea grija fetei, căci va avea 19 ani, nu voi auzi tot timpul "mami", și cu siguranță voi fi mai relaxată.  Mi-aș planifica totul din timp de la bilete până la itinerariu, ce aș vizita, ce aș degusta.
     
Dacă aș putea să aleg, aș alege să fac ocolul pământului alaturi de soț și fetiță, cred că prima țară unde aș ajunge ar fi Elveția.  De ce Elveția? Pentru că are un farmec aparte de sărbători,  iar eu ador sărbătorile.  În fiecare an de sărbători devin un copil mare, râd,  cânt colinde, plâng când îi povestesc fetiței mele de sărbătorile petrecute la țară cu bunicii.  Așa că Elveția ar fi prima opțiune,  aș savura parfumul Mediteranei, m-aș bucura de priveliștea oferită de Alpi și clar m-aș delecta cu Târgul de Crăciun.  Nu aș rata ocazia să savurez o cafea aromată cu lichior de portocale, și să mă bucur de atmosfera idilică. 

Aș continua cu Anglia, mai exact în Londra aș ateriza, pentru a vedea celebrele gărzi regale, apoi aș vizita mănăstirea celebră  Westminster Abbey, unde sunt încoronați regii și reginele. 





Palatul Buckingham clar ar fi nelipsit din lista mea de dorințe, iar mai apoi faimosul Big Ben. M-aș delecta cu un mic-dejun londonez, și m-aș da în roata mare din parcul de distracții.  



Sunt sigură că vă întrebați cum voi reuși să vizitez aceste orașe superbe, ei bine pot spune că am găsit super oferte de nerefuzat. Am optat pentru circuite culturale Christian Tour, acolo am găsit o multitudine de opțiuni.  Dacă ar fi fost după mine, aș fi făcut ocolul lumii pe aripi de vânt, ca să pot cuprinde toate țările.  




Mereu am fost fascinată de călătorii,  doar că acum pot spune că sunt turist la mine în țară.  Încercăm să vizităm cât mai multe locuri istorice, dar și culturale, căci așa ne facem amintiri cât mai frumoase. Circuitele culturale Christian Tour ne pun la dispoziție foarte multe țări de vizitat, de explorat. O viață avem, așa că merită să ne bucurăm din plin de fiecare clipă trăită la maxim. Bineînțeles că cei mai exuberanți un  pic pot opta pentru circuite exotice Christian Tour. 
Cine nu și-ar dori să viziteze Indonesia, Maldive, Thailanda,  numai aceste destinații te duc cu gândul la mare, soare plajă, cocktailuri. Circuitele exotice Christian Tour sunt ofertante, și la un preț foarte bun, tot ce trebuie să faci este să te lași pe aripile vântului purtat, de soare mângâiat.  

Tu ce destinații ai alege, pe unde te-ai lăsa purtat? 


Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă  2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...