vineri, 25 octombrie 2019

Colop - Inovație și calitate

      Ca în fiecare zi îmi savuram cafeaua la geam pe pervaz, bucurându-mă de ciripitul păsărelelor și de liniștea dimineții.  Mă aștepta o săptămână de foc, căci aveam de organizat petrecerea fetiței mele.  Și cum dorințele cresc de la an la an, mă tot gândeam în acea dimineață cu ce aș putea să o surprind.
      Știam că tematica va fi cu prințese și praf de zâne,  așa că îmi trebuia ceva special. Am ieșit să mă uit prin magazine, să văd ce aș putea cumpăra ca totul să iasă minunat. Degeaba, în zadar m-am tot plimbat prin oraș,  nimic nu mi-a fost pe plac.
     Am luat la cotrobăit internetul, simțeam că nu am sorți de izbândă,  până a sosit soțul meu acasă.

_ Hey, ce faci acolo? Iar shopping, ce ai gasit interesant ?
_ Nu întreba,  de o săptămână mă chinui să găsesc ceva spectaculos pentru ziuq fetei.
_ Păi și nu ai găsit?
_ Aaa nu, dacă găseam clar nu mai căutam.  Îmi trebuie ceva cu praf de zâne, cu prințese,  unicorni. Adică ceva special, să le rămână o amintire frumoasă.
_ Hmmm .... cred că am soluția,  de fapt nu cred, sunt sigur. Tu ai auzit de noua ștampilă electronică, de la Colop?



_ Aaa poți vorbi românește să înțeleg? La ce-mi folosește mie o ștampilă electronică, cu ce mă ajută?




_ Păi e simplu măi draga mea această ștampilă e-mark, permite crearea și modificarea amprentelor proprii, prin intermediul unei aplicații pe telefon.  Adică 0 stres, și  100% reușită,  căci va avea semnătura Antoniei, ceva să o reprezinte. Cu siguranță o va încânta și va fi ceva în plus și diferit față de celelalte petreceri.

_ Ai dreptate, va avea nota ei personală și  totodată va fi ceva special, dar totuși după ce facem o aruncăm într-un colț și gata?

_ Nu, logic că nu, este atât de smart ștampila e-mark încât o poți personaliza apoi după bunul plac.





_ Ok m-ai convins, hai să dam comandă și să ne ocupăm și de restul petrecerii.

Zilele au trecut și  a urmat petrecerea, care spre ușurarea mea, a fost mega frumoasă,  așa am primit complimentele. Totul a fost mega, ideea soțului cu ștampila e-mark, a fost foarte bună. Copiii au fost foarte încântați de amintirile personalizate, iar fetița mea a fost foarte fericită.


 Trăim în epoca vitezei, unde trebuie să ții pasul cu noutățile,  așa că e bine să fii pus la punct cu detaliile. Căci uneori detaliile fac diferența, și-ți pot garanta reușita.  Voi cum ați folosi o astfel de ștampilă electronică?


Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...