joi, 3 octombrie 2019

Trenduri, stil și modă!

     A venit toamna,  acoperă-mi inima cu ceva ... cu inima ta poate. Frumoase versuri ce mă acompaniază alături de ceașca cu cafea și spumă de lapte. Sunt zile când aleg să beau cafeaua pe malul mării și să ascult cântecul valurilor, sau zile când mă refugiez în cafeneaua mea preferată.  Ultima masă pe colț, locul de la geam, ospătărița mi-a învățat tabieturile știe deja cum să îmi aducă cafeaua, fapt ce mă face să zâmbesc.  Închid ochii și îmi savurez licoarea parfumată și aromată mmm ... sublim. Savurându-mi cafeaua în liniște observ pe geam lumea grăbită,  timpul a devenit cel mai mare dușman,  toate vin și se duc precum trendurile din modă.  Da da, moda se schimbă,  fie că ținem sau nu pasul, aceasta evoluează și îmbunătățește stilurile de la un sezon la altul. Imi place să urmăresc noile trenduri, încerc să mă adaptez însă mereu voi rămâne fidelă botinelor, le ador. Din punctul meu de vedere nu se vor demoda niciodată,  pot fi "classy and even a little sassy". Genul meu de botine sunt cele de la Tamaris, le găsiți pe siteul Answear, toc frumos stilettos, elegant. Doar văzându-le îți dai seama că sunt speciale.


                                                    sursa siteul Answear 





Merg mână în mână atât cu paltoanele cât și cu gențile de damă, pot întregi un look clasic și elegant, chiar șic.  Paltoanele pentru mine sunt ceva aparte, ce definesc stilul unei femei. Paltoanele te pot purta cu gândul la stilul doamnelor din Franța sau al doamnelor din Anglia. Stiluri puternice, cochete dar totodată diferite, menite să pună în valoare silueta feminină. Gențile sunt acel accesoriu ce îți definesc și întregesc ținuta,  te vor scoate din anonimat ... sau nu. Depinde de ce alegi și cum combini stilurile,  texturile materialelor.


În piesele statement merită să faci o investiție bună,  căci ele vor fi "le pièce de résistance", nu se vor demoda și vă vor scoate din acel con de umbră.  Jeansii sunt un must have, și nu oricum ci cei cu talie înaltă și croială dreaptă.  Acest tip de jeansi vin în ajutorul nostru căci subțiază silueta și alungesc picioarele. 
   În ultima vreme pot spune că am observat și trenduri hidoase, ca să nu le numesc altfel, printre ele se numără papucii cu blană.  Doamne odioși papuci, ajunsesem să îi văd peste tot, în mall, pe stradă, puștoaice și chiar femei în adevăratul sens al cuvântului.  Alt trend urât bocancii cu perle, nu se pupă cel puțin eu nu m-aș încălța. Perlele sunt sensuale, pure cu o ușoară notă de mister și seducție,  pe când bocancul nu. Bocancul nu este o botină cu toc finuț, a nu se confunda.
   Privesc pe geam frunzele ruginii au acoperit trotuarele,  observ domnisoarele, doamnele, adolescentele și mă gândesc la stilurile abordate. Unele abia descoperă ce le place, altele experimentează iar doamnele își poartă cu încredere stilul, iar acest lucru face diferența.
  Eu mă redescopăr mereu, fac diverse combinații totul pentru a-mi avantaja silueta. Tu ce stil adopți,  ce te reprezintă?

Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019.

Un comentariu:

  1. Botinele de la Tamaris imi plac si mie mult, sunt simple si elegante . Cat despre genti eu una as cumpara intruna daca s-ar putea.Eu una prefer stilul clasic dar imi place si sa incerc lucruri noi

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...