marți, 29 octombrie 2019

Fashion, style and design!

       Se spune că te naști cu stilul, iar mai apoi îți aprofundezi simțul stilistic.  Ei bine nu știu dacă se aplică la toată lumea, însă știu clar un lucru, detallile fac diferența.  Da da, așa cum ați citit, detaliile atent alese fac diferența intre o ținută anostă și una fashion.
       Când privesc pozele adolescenței mele ... o doamne,  mă minunez și mă întreb dacă chiar sunt eu. Acum când mă privesc în acele poze mă întreb de ce oare nu purtam rochii ? Da eram slabă și tot aveam impresia că sunt grasă, minte de copil copac.


Ador marea, veți vedea că toate pozele mele sunt pe malul marii, indiferent de anotimp.  Cum vă spuneam, dacă în adolescență eram varză la stil, haine și orice legat de fashion, ușor,  ușor am început să îmi schimb atitudinea. De ce, păi cred că prin clasa a 9a, sau a 10a ne venise o profesoară de engleză nouă.  Tânără, frumoasă și mereu îmbrăcată superb, să spunem că mi-a fost un fel de model. M-a făcut să îmi doresc să fiu mai feminină, de aici nu a durat mult până să încep schimbările. 


Începusem să cumpăr reviste de specialitate, să mă uit la diverse emisiuni, apoi plimbări prin magazine. Până m-am descoperit pe mine, ce îmi place,  ce culori mă prind, sau ce materiale îmi plac, a durat ceva. Fiind foarte nehotărîtă,  eram mereu în dilemă dacă să cumpăr sau nu o anume rochie, sau o anumită pereche de pantofi.  


Recunosc, a fi femeie poate fi o corvoadă dar totodată ceva minunat, de mică am adorat încălțămintea de damă,  mi se pare genială.  Este atât de ofertantă, colorată și Dumnezeu îmi este martor niciodată nu sunt de ajuns perechile. 
Pe lângă încălțăminte, ador cardiganurile și paltoanele, iar geaca de piele este un must have la mine în garderobă. 
De cele mai multe ori evit să merg în magazine, însă shoppingul online este prietenul meu, mai ales când am de unde alege. 
Pentru fiecare eveniment îmi pregătesc din timp ținuta și asortez în așa fel încât totul să fie armonizat corect. Dacă în adolescență purtam mereu pantaloni și adidași, acum port adidași doar când merg la sală sau la școală după copil. 



Dacă mă gândesc la evoluția mea ca stil, aș putea spune că este o diferență mare, de la gâsculița care mereu era pe lângă fashion, azi încerc să țin pasul cu trendul. Încerc să îmi ușurez alegerile, de aceea mereu caut un site all inclusive, adică să găsesc tot ce îmi doresc. Iar pe Answear, am găsit cele mai multe răspunsuri la dorințele mele, de la piese statement, must have până la piese casual. 

Azi pot spune că stilul meu a luat o altă turnură datorită profei de engleză. De altfel am avut ocazia anul trecut în 2018 înainte de sfintele sărbători Pascale să îi mărturisesc acest lucru. A rămas uimită, nu se aștepta,  însă zâmbetul ei cald mi-a adus aminte de adolescență.  Azi anii au trecut, eu mă plimb pe malul mării cu miniatura mea, iar dumneaei în parc cu prichindelul. 



Voi cum ați evoluat din punct de vedere vestimentar? 

Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019 și este o întâmplare adevărată din viața mea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...