joi, 17 octombrie 2019

Rău cu rău, dar mai rău fără rău!

 Trăim în era vitezei, iar acest lucru se datorează gadgeturilor care apar mereu, mereu cât mai îmbunătățite. Doar că aceste gadgeturi ne împart pe noi oamenii în două categorii, cei care nu putem sta fără ele și cei care nu le înțeleg.

  Eu una recunosc, nu pot fără telefon,  laptop sau tabletă,  televizor, când se întâmplă să fiu singură acasă, mă delectez cu un film bun pus pe tv. Sau ascult muzică și mă relaxez, sau fac cumpărături online. Ultimul gadget achiziționat este telefonul,  un Samsung S9+, pe care sincer îl iubesc, și pentru care am căutat accesorii smartphone.





 Când m-am hotărât să îmi fac un blog, nu prea știam ce se poartă,  ce prinde la public, ce subiecte să abordez. Însă  mi-am dat seama că blogul este egal cu tehnologia și că trebuie să țin pasul cu noutățile.  Dacă cu ani în urmă nu te puteai bucura de tehnologie și avantajele ei, acum ai tehnologia la tine acasă prin intermediul celor de la Spacer.
Mi-aduc aminte că eu nu am avut calculator în perioada adolescenței, nu pot spune că am suferit. Ai mei în ciuda faptului că tata era navigator, au preferat să mă lase să citesc cărți, se gândeau că tehnologia îmi va strica creierul. Lucrurile au luat o altă întorsătură în cazul fratelui meu, el a primit un calculator nou când a intrat la liceu. Mie mi se părea hidos, în schimb el era foarte încântat.  La câteva luni când a sosit tata din voiaj am primit un laptop Toshiba, era absolut minunat.  Micuț,  finuț,  elegant și bineînțeles că tot ce scriam arhivam în laptop. În timp ce frate-meu se bucura de calculator și își căuta accesorii pc, eu căutam accesorii laptop.





 Totul a fost ok până în clipa în care cablul de alimentare al laptopului meu a cedat, atunci pot spune că am fost disperată.



  Partea cea mai dificilă a fost umblatul prin magazine cu laptopul după mine.  Căci tata îmi luse vreo două cabluri de alimentare dar nici unul nu se potrivea. În cele din urmă am găsit cablul de alimentare, pot spune că îmi revenise zâmbetul pe buze, aveam mii de poze și amintiri în laptop. Cea mai importantă amintire era cea a bunicilor ce m-au crescut, singurele poze cu ei le aveam în laptop. Vă dați seama cam cât de disperată am fost după acel cablu de alimentare.  Dacă v-am spus că tehnologia merge mână în mână cu blogul, ei bine despre gaming nu pot spune același lucru. Singurul joc, care l-am adorat și pe care l-am jucat intens a fost Goodgame Empire, doar că jucând online am descoperit caractere de oameni ce m-au dezamăgit. Așa că această experiență nu m-a ajutat la capitolul gaming, și sincer nu am așa mare răbdare cu jocurile.

 Tehnologia este un rău necesar,  când plecăm la drum apelăm la hărți,  cand ne dorim să gătim ceva special pentru cei dragi apelăm la rețetele online. Nu mai spun de cumpărăturile online,  ele ne economisesc timpul enorm, timp pe care îl putem petrece cu cei dragi.  Așa că exact cum spune o zicală " rău cu rău,  dar mai rău fără rău ", fără tehnologie nu am face multe lucruri. Așa că ar trebui să fim recunoscători pentru multitudinea de opțiuni ce o avem datorită tehnologiei. 



Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...