vineri, 28 octombrie 2016

~ Flori Pentru Suflete Dragi ~

                                            ~ Oh la la ~

            Randul de la fereastra banca a 3 a, este amintirea mea din scoala generala, de fapt una dintre frumoasele amintiri. Cand am trecut clasa a 5 a stiam doar ca imi place engleza, istoria si biologia, in rest invatam pentru ca trebuia. In clasa a 5 a am intampinat profesori noi dar si materii noi, ma gandeam ca voi fi atrasa de vreo noua materie, insa surpriza a venit pe parcurs si mi-am dat seama ca iubesc limba si literatura romana.  Profesoara de romana dna Mogos Maria, era o " Doamna Bine" cu o tinuta impunatoare, o sibianca frumoasa cu o pofta de viata si o iubire pentru frumos cum nu mai vazusem la alte persoane din jurul meu. Prima intalnire cu dumneaei nu a fost wow deloc, ba m-am ales cu o mustrare pentru ca incercam sa ii soptesc colegului meu care trebuia sa raspunda intrebarii puse de dumneaei. Dar aceasta intamplare a trecut si am descoperit ca ador lectura si iubesc gramatica, eram ca pestele in apa la ora de romana, iar dna profesoara exploata acest sentiment al meu la maxim.
             Anii au trecut iar in clasa a 8 a am ales sa fac meditatii alaturi de dna profesoara impreuna cu un grup de colegi pentru a aprofunda materia mai bine. La una din sedintele de meditatii dna profesoara mi-a dat o culegere mi-a zis ca eu sunt cea mai potrivita pentru a o avea si ca la momentul potrivit ma va ajuta. La momentul respectiv eram emotionata si speram sa nu am nevoie de acea culegere, timpul a trecut si am ajuns la liceu nu mi-am uitat doamna draga sufletului meu, dar aici aveam alta profesoara si clar trebuia sa continui sa invat. Anii de liceu nu au fost usori, dar au fost presarati cu prietenii noi, cu intamplari noi si astfel timpul s-a scurs pe nesimtite. Intre timp am pastrat legatura cu dna profesoara de romana din generala, ii povesteam cum este la liceu, ce am mai invatat, ce am mai realizat in acest timp, chiar i-am povestit ca folosisem culegerea data de dumneaei si ca intr-adevar ma ajutase. La finalul liceului dupa toata agitatia de care avusesem parte, am hotarat ca trebuie sa ii multumesc doamnei profesoare intr-un mod ingenios si surprinzator. Stiam ca inca preda la scoala asa ca voiam sa o surprind cat mai placut.
           Ma gandeam oare cu ce as putea sa o surprind daca nu cu un superb cadou floral, stiam ce flori ii plac, stiam ca este sentimentala si ca va pastra florile si le va usca pentru a le adauga in vitrina cu amintiri dragi sufletului ei. Am intrat pe internet si am dat peste o florarie online care prezenta intr-o maniera splendida florile si buchetele florale, am rasfoit site-ul si am ales buchetul denumit "Portativ Indragostit", o sa va intrebati de ce ? Ei bine e simplu pentru ca doamna profesoara era vesnic indragostita de frumos, de viata , de muzica si poezie, si cum sa nu alegi un astfel de buchet, va spun sincer este superb, m-am indragostit de el.

    Este un buchet ce iti inunda simturile fiind format din lalele si frezii, si cu totii stim cat de frumos miros freziile ne poarta spre visare. Am comandat buchetul si bineinteles ca atunci cand l-am primit eram super emotionata, cand l-am vazut va spun sincer ca arata superb, imi taiase respiratia. M-am imbracat frumos, si alaturi de buchet am pus si culegerea, pe care o primisem cu ani in urma, doar ca era pusa frumos intr-un sipet de lemn frumos pictat cu flori ca sa se asorteze cu buchetul de flori. 
                Am ajuns la scoala emotionata peste masura aproape simteam cum imi tremura picioarele, am rugat-o pe dna secretara sa imi spuna unde o pot gasi pe dna profesoara de romana Mogos, si mi-a zis ca este la ora momentan. I-am explicat ca vreau sa ii fac o surpriza placuta si totodata sa ii multumesc pentru anii in care mi-a fost dascal, a fost amabila dna si mi-a zis sa o urmez ca ma va conduce la clasa unde este dumneaei. Am urcat scarile cu sufletul strans, ironia sortii este ca am ajuns in dreptul fostei mele clase si ma simteam iar eleva care descoperea romana. Am batut usor la usa si am intrat, una dintre eleva recita o poezie a lui Eminescu iar ceilalti elevi ascultau, dna profesoara era in spatele clasei asculta poezia si privea pe geam, pesemne ca nu a auzit cand am batut, insa in momentul in care eleva s-a oprit din recitat, s-a intors curioasa sa afle motivul tacerii. Reactia a fost nepretuita, a ramas pret de cateva clipe surprinsa pe loc,apoi am vazut lacrimi in ochii dumneaei in timp ce pasea catre mine, m-a luat in brate ca pe copilul ei. Anii trecusera peste noi insa dragostea si recunostinta pe care i-o purtam nu s-au schimbat, plangeam amandoua dar nu mai conta simteam ca timpul s-a oprit in loc pret de cateva secunde. S-a intors catre elevii curiosi, si le-a explicat ca eu sunt una dintre putinele eleve dragi sufletului ei, si careia a putut sa ii inspire dragostea pentru limba si literatura romana. Buchetul a impresionat-o foarte mult si i-a placut, iar cadoul meu a lasat-o fara cuvinte, m-a intrebat de ce ii returnez culegerea, i-am raspuns usor ca pe mine m-a ajutat foarte mult si si-a dus sarcina la bun sfarsit, acum este randul altui elev sa se bucure de ea si sa descopere tainele limbii si literaturii romane. Se sunase deja insa copiii erau tot cu noi in clasa, ne priveau plini de admiratie si cu zambetele pe buze, emotia acelei zile o voi purta cu mine in suflet mereu. Dupa amiaza am petrecut-o impreuna la o cafea pentru a depana amintiri si pentru a povesti diverse intamplari din viata noastra, au fost clipe de neuitat.
                 Pentru aceasta zi nesperat de frumoasa le multumesc frumos celor de la olla.ro, ei au reusit sa aduca zambetul pe buze unei doamne dragi mie, sa aduca un strop de bucurie intr-o zi normala unei persoane simple si modeste.
                Pentru urmatoare surpriza cu siguranta voi alege tot echipa olla.ro doar ca de data aceasta voi alege un aranjament floral pentru ca am vazut ceva frumos ce mi-a atras atentia. Daca vreti sa faceti o surpriza unei persoane dragi si speciale puteti apela cu incredere la aceasta minunata echipa care va vor oferi servicii de calitate pentru clipe pretioase de neuitat.

                Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...