miercuri, 26 octombrie 2016

~ Oldies But Goodies ~

                                ~ Amintiri  Prafuite ~


                 Amintirile mele sunt inchise undeva in adancul sufletului meu, nu vreau sa le dau drumul de acolo, pentru ca s-ar impleti cu sentimentele si atunci cred ca as fi foarte rascolita. Mi-am iubit bunicii enorm, erau pentru mine totul, erau sufletul si inima mea, atunci cand au plecat in ceruri am suferit enorm, insa mangaierea mea au ramas amintirile, clipele frumoase petrecute impreuna si casa mostenita.
                Fiind copil nu am putut aprecia la vremea respectiva casa ca si bun,o consideram o amintire si cam atat. In clipa in care am decis sa ma intorc in Galati si sa imi petrec vacanta in casa copilariei mele, au inceput adevaratele necesitati sa isi spuna cuvantul. Fiind o casa veche cu sobe de teracota, cu giurgiuvele scorojite si ferestre neetanse va dati seama ca nu erau conditii prea placute pentru a locui acolo.
Impreuna cu sotul meu am decis ca trebuie sa facem ceva astfel incat sa ne putem petrece vacantele acolo si sa ne bucuram de amintirile dragi. O cunostinta ne-a recomandat sa apelam la Enermed Impex, ni i-a descris ca fiind o echipa profesionista cu servicii de calitate. Nu am stat prea mult pe ganduri si a doua a zi am luat legatura cu echipa, le-am explicat cu ce au de a face, si anume o casa batraneasca fara conditii, care trebuia reabilitata pentru a ne bucura de confortul ei. Am stabilit sa ne vedem ca ei sa poata vedea casa si sa constate ce trebuie sa facem si ce avem nevoie. Domnul cu care ne-am vazut a fost foarte amabil si ne-a dat mai multe detalii asupra a ceea ce aveam nevoie pentru casa. Astfel am aflat ca avem nevoie de un certificat energetic, si ca ei ni-l vor elibera, ce m-a bucurat este ca e valabil 10 ani si ne indica performanta energetica a casei, Ulterior sotul meu a aflat ca aceasta firma are un certificat energetic ieftin ceea ce era un plus pentru noi. Am facut bineinteles si auditul energetic, pentru ca era necesar, fara el nu am fi putut face termografia pe care noi ne-o doream. A urmat sa facem si termografia pentru a vedea distributia temperaturilor pe toata suprafata casei pentru a putea reduce consumul energetic. Mai jos va voi arata cum arata o termografie a unei caldiri nereabilitate si a unei cladiri reabilitate diferentele sunt enorme si clar conteaza foarte mult.

1). Cladire nereabilitata

2). Cladire reabilitata
Nu a durat mult pana am primit toate documentele insa toate au fost facute ca la carte, cu adevarat o echipa de profesionisti. Dupa aceste documente am inceput sa ne apucam de reabilitare de reamenajare a casei, Am scos sobele de teracota le-am inlocuit cu o centrala cu calorifere, am izolat peretii, iar vechiul pod l-am transformat intr-o mansarda minunata, un spatiu numai bun pentru lectura, pentru relaxare pentru momente de vis. Casa nu este gata mai trebuie sa terminam anumite finisaje, insa cu ajutorul celor de la avizez.ro am reusit imposibilul, am imbinat ceva vechi cu ceva modern pentru un rezultat minunat. Va recomand sa apelati cu incredere sunt o echipa de profesionisti ce va ofera absolut tot ce aveti nevoie la cele mai inalte standarde si la cele mai bune preturi.
Eu le multumesc ca m-au ajutat sa imi pastrez amintirile copilariei mele.

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...